Táto banka sa kvôli bezpečnosti rozhodla definitívne skončiť s používaním sociálnych sietí aj na Slovensku

  • UniCredit Bank Slovensko oznámila definitívne ukončenie všetkých aktivít na sociálnych sietiach, ktoré vlastní Mark Zuckerberg
  • Kvôli pretrvávajúcej nedôvere v bezpečnosť údajov končí s komunikáciou na platforme Facebook, Messenger aj Instagram
bav
pexels.com
  • UniCredit Bank Slovensko oznámila definitívne ukončenie všetkých aktivít na sociálnych sietiach, ktoré vlastní Mark Zuckerberg
  • Kvôli pretrvávajúcej nedôvere v bezpečnosť údajov končí s komunikáciou na platforme Facebook, Messenger aj Instagram

Žijeme v dobe sociálnych sietí, kedy si len málo ktorá značka môže dovoliť nemať účet na jednej z nich. Podľa dostupných štatistík, taký Instagram v roku 2018 využívalo až 61 % firiem. Instagram má viac ako 1 milión používateľov, ktorí si platia reklamu nepretržite a 18 miliónov účtov, ktoré si platia reklamu aspoň raz mesačne. 

Veľkou silou ešte stále disponuje aj Facebook, ten je však čoraz viac kritizovaný kvôli zneužívaniu osobných údajov jeho používateľov. Nebolo to tak dávno, kedy musel Mark Zuckerberg pred komisiou obhajovať kroky svojej spoločnosti v prípade poskytovania osobných údajov používateľov tretím stranám. Na tento škandál najnovšie reaguje aj UniCredit bank.

Banka, ktorá sa rozhodla zariskovať

Skupina UniCredit prednedávnom na svojom Facebooku uverejnila príspevok, v ktorom tvrdí, že bezpečie dát a osobných údajov je pre nich jednou z hlavných priorít pri zabezpečovaní kvalitných služieb a komunikácii s klientmi. Preto oznamuje ukončenie pôsobenia skupiny UniCredit na kanáloch Facebooku, Messengera a Instagramu k 1. júnu tohto roka.

Bezpečie dát a osobných údajov je pre nás jednou z hlavných priorít pri zabezpečovaní kvalitných služieb a komunikácii s…

Gepostet von UniCredit Bank Slovensko am Freitag, 3. Mai 2019

Na to, ako súvisí ukončenie pôsobnosti na Facebooku s bezpečím dát zákazníkov sa ľudia banky pýtali aj v komentároch. V čom je teda táto situácia odlišná pre iné banky a finančné inštitúcie na trhu?

Skupina UniCredit je presvedčená, že najlepší spôsob poskytovania služieb zákazníkom je prostredníctvom vlastných kontaktných miest a komunikačných kanálov. Skupina UniCredit pozastavila už v marci 2018 akúkoľvek platenú reklamu na Facebooku, a to z dôvodu obáv plynúcich zo spôsobov riešenia konkrétnych problematických a silne medializovaných prípadov zo strany samotnej služby,” vyjadril sa tím UniCredit Bank Slovensko v komentári pod svojim príspevkom.

zdroj: wikipedia.org

Tieto obavy pretrvávajú a preto sa celá skupina UniCredit rozhodla k 1. júnu 2019 deaktivovať všetky svoje profily na Facebooku a na Facebookom vlastnených sociálnych médiách – Messenger a Instagram. S klientmi banky i naďalej zostávame v kontakte s využitím iných oficiálnych komunikačných kanálov,” dodáva.

Zdroj: Instamag.sk, Fontech.sk

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech