Telekom v globálnej kampani s Billie Eilish búra stereotypy o mladých ľuďoch

Telekom v globálnej kampani s Billie Eilish búra stereotypy o mladých ľuďoch

Telekom odštartoval v spolupráci s päťnásobnou držiteľkou GRAMMY Billie Eilish globálnu kampaň, v ktorej poukazuje na úspechy a potenciál mladých ľudí.

Cieľom kampane štartujúcej symbolicky na Medzinárodný deň mládeže (ktorým je každoročne 12. august) je búranie zaužívaných negatívnych stereotypov o tom, ako ľudia z Generácie Z používajú moderné technológie – napríklad že s nimi len nezmyselne márnia svoj čas.

Stredobodom novej kampane sa preto stali inšpiratívne príbehy o tom, ako mladá generácia využíva technológie v prospech celej spoločnosti.

“Sme generácia s obrovským potenciálom. Už dnes robíme obrovské množstvo úžasných vecí a to ešte len začíname,” uviedla ambasádorka projektu Billie Eilish.

“Chceme poskytnúť Generácii Z priestor a platformu na to, aby svetu ukázali, ako využívajú silu technológií v prospech všetkých,” uviedol Ondro Mikuš, senior špecialista online marketingu Telekom. “Práve vďaka spolupráci s Billie Eilish a ľuďom v celej skupine Deutsche Telekom chceme poukázať na obrovský potenciál mladých ľudí,” doplnil Mikuš.

zdroj: 304709-B-042 001

Telekom v globálnej kampani s Billie Eilish búra stereotypy o mladých ľuďoch

Podľa výsledkov výskumu, ktorý pre skupinu Deutsche Telekom realizovala agentúra Kantar v Nemecku, Maďarsku, Poľsku a Veľkej Británii, mladí Európania vo veku 16-25 rokov vidia v moderných technológiách veľký potenciál. Až 86% opýtaných uviedlo, že im technológie uľahčujú spojenie s online komunitami s podobnými záujmami. Až 75% z nich považuje sociálne siete za dôležitý nástroj na vymedzenie sa voči nespravodlivosti.

Dokonca aj predtým, ako bolo vplyvom aktuálnej situácie školstvo nútené presunúť sa do online prostredia, až 93% mladých ľudí uviedlo, že považujú moderné technológie za dôležitý nástroj pre vzdelávanie a osobný rozvoj.

Európsky prieskum „Postoje generácie Z k mobilným technológiám 2020“ bol realizovaný spoločnosťou Kantar pre skupinu Deutsche Telekom počas júla 2020 na vzorke 4005 mladých ľudí generácie Z vo veku 16 až 26 rokov v 4 európskych krajinách (Nemecko, Veľká Británia, Poľsko a Maďarsko).

Telekom v globálnej kampani s Billie Eilish búra stereotypy o mladých ľuďoch

Medzinárodná kampaň štartuje už dnes vo všetkých krajinách v pôsobnosti Deutsche Telekomu krátkym filmom s Billie Eilish a množstvom inšpiratívnych hostí Generácie Z a ich skutočnými príbehmi.

Film vyvracia negatívne stereotypy o spôsoboch, akým Generácia Z používa technológie a ukazuje, ako ich využíva na zmysluplné účely – napríklad na vytváranie kampaní poukazujúcich na klimatickú zmenu, na presadzovanie rovnosti, kreativity a dokonca aj kybernetickej bezpečnosti.

Film spochybňujúci všeobecne zaužívanú predstavu, že ľudia z Generácie Z sú jednoducho posadnutí obrazovkou, je štartom širšej kampane na podporu mladej generácie a jej hľadania cesty v novom svete.

Telekom v globálnej kampani s Billie Eilish búra stereotypy o mladých ľuďoch

Na Slovensku kampaň Telekomu podporuje pätica ambasádorov: zakladateľ startupu Virtual Medicine Tomáš Brngál, environmentálna aktivistka a ekoinfluencerka Natália Pažická, zakladateľ iniciatívy Mladí proti fašizmu Marek Mach, zakladateľ Zmudri.sk Julián Gerhart a známa youtuberka a influencerka Moma.

„Každý z nás môže prispieť svojou trochou. Nejde o to byť dokonalý. Ide len o to, mať záujem byť súčasťou zmeny a nie súčasťou problému,“ uviedla Natália Pažická.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá