Tento superšport má 650 koní, množstvo karbónu a meno ako kancelárska tlačiareň
- Pod skratkou SCG sa skrýva spoločnosť Scuderia Cameron Glickenhaus. Za ňou stojí najmä James Glickenhaus, ktorého snom je spojiť výkony a charakter pretekárskeho auta s použiteľnosťou cestného automobilu.
- Pod skratkou SCG sa skrýva spoločnosť Scuderia Cameron Glickenhaus. Za ňou stojí najmä James Glickenhaus, ktorého snom je spojiť výkony a charakter pretekárskeho auta s použiteľnosťou cestného automobilu.
James Glickenhaus je svetu známejší skôr ako človek, ktorý si kedysi vo Ferrari objednal špecialitku len pre seba – Ferrari P4/5 Competizione. Jemu však nestačilo, že dostal od Ferrari špeciálne auto, tak s ním začal pretekať a po chvíli sa rozhodol, že na konštrukciu vlastného auta Ferrari nepotrebuje.
Asi takýto príbeh stojí za vznikom už druhého superšportu s menom Scuderia Glickenhaus – SCG 004.
Odkazy na Ferrari by sme našli aj v tvaroch auta, ktoré pripomína pretekárske vozidlá šesťdesiatych rokov.
Bolo by však veľmi škaredé si myslieť, že SCG 004S nie je hi-tech. Ponúka 650 koní a 720 N.m. z biturbo päťlitrového osemvalca, ktorý je obalený karbónovou karosériou.
Výkon potom prechádza pomocou šesťstupňovej manuálnej prevodovky na zadné kolesá. Na výber je aj automat s radením pádielkami pod volantom.
Okrem toho však ponúka aj ďalší triumf: sedíš v ňom podobne ako v legendárnom McLarene F1. To znamená, že volant je v strede a po bokoch máš až dve sedadlá!
Za túto exkluzivitku si ale treba aj zaplatiť. Glickenhaus SCG 004 S výjde asi na 400 000 dolárov v základnej verzii. Veľa? No, prvá séria už je vypredaná…
Zdroj: Carbuzz.com