TinyTorch z vás urobí marketingového profíka

Richard Bednár / 19. apríla 2014 / Lifehacking

Startupy chcú vyzerať profesionálne. Avšak práve na začiatku to je najťažšie. Financie na dobrého grafika chýbajú a deficit skúseností s profesionálnym používaním sociálnych medií je zjavný. A tu zrazu príde TinyTorch.

 

Štatistiky uvádzajú, že až štyria z desiatich užívateľov urobia nákup po tom, čo sa stanú fanúšikom firmy na Twitteri, Facebooku alebo Pintereste. Viac než dve tretiny všetkých užívateľov sociálnych sietí sú naklonené ku kúpe, ak tam nájdu referencie. Najväčší vplyv má Facebook (30,8%), po ňom nasleduje Youtube (27%), LinkedIn (27%), Google+ (20%), Pinterest (12%) a Twitter (8%).

A prečo ľudia lajkujú firemné stránky? Väčšina chce byť informovaná o novinkách, dozvedieť sa viac o produktoch a službách, chce sa zúčastniť súťaží a niečo vyhrať, poskytnúť užitočnú spätnú väzbu, alebo niečo nakúpiť. Najväčší vplyv na kúpu majú doplnkové infomácie k produktom, pomoc pri nájdení miesta predaja, pripomienkovač nákupu a referencie. Najčastejšie si ľudia vďaka Facebooku a Twitteru zakúpia elektroniku a módne doplnky a cez Pinterest najmä jedlo, nápoje a umenie.

Motívzačínajúcej firmy, prečo používať sociálne siete, je teda jasný. Ale ako na to, keď nemá skúsenosti a ani peniaze?

Na pomoc prichádza TinyTorch. Ide o kreatívny grafický a plánovací systém na vytváranie príspevkov do sociálnych sietí. Pomocou intuitívnych ovládacích prvkov si môže užívateľ vytvoriť grafiku, pripojiť k nej text alebo odkaz a naplánovať jej upload. 

 

http://cdn.new-startups.com/wp-content/uploads/tinytorch.jpg

 

Na rozdiel od obdobných platforiem, TinyTorch spája dizajn s textom. Ak firme nič nenapadne, inšpirovať sa môže profesionálnymi blogermi a dizajnérmi, ktorí zdieľajú svoje návrhy v systéme. Následne si vybraný status jednoducho upraví a zavesí na svoju fanpage. Na webe je aj ponuka pre dizajnérov, ktorí môžu ukázať, čo vedia, a stať sa tak jedným z prispievateľov.  

Startup vznikol v roku 2013, kedy Kylie Lakevold a Jon Bradshaw už nestíhali vo firme spravovať 40 facebookových stránok svojich klientov. Podľa ich slov bolo časovo náročné hľadať každý deň množstvo fotografií a textov aj napriek tomu, že si pomáhali Pinterestom, Googlom a blogmi.  Rozhodli sa vytvoriť komunitný systém, ktorý by túto prácu zjednodušil a oni by sa mohli venovať podstatnejším veciam.

Jedným z hlavným atribútov celého systému je prepájanie grafiky a textovTo zvyšuje pravdepodobnosť lajkov o 53%, komentov o 104% a klikov na daný produkt/službu o 84% oproti tým, ktoré sú založené len na texte.

zdroj: socialmediatoday.com. tinytorch.com, new-startups.com

Pridať komentár (0)