Tipy na relax, ktoré ti nezaberú viac ako 5 minút, no dobijú ťa energiou

  • Cítiš sa počas dňa vyčerpane, bez nálady a bez energie? Potrebuješ na chvíľu vypnúť a relaxovať? Nemusí to byť problém ani vtedy, keď práve nemáš čas. Týchto 30 tipov ti totiž nezaberie viac ako 5 minút a po ktoromkoľvek z nich sa budeš opäť cítiť sviežo a plný novej energie.
 srcset
unsplash.com/kyle ryan
  • Cítiš sa počas dňa vyčerpane, bez nálady a bez energie? Potrebuješ na chvíľu vypnúť a relaxovať? Nemusí to byť problém ani vtedy, keď práve nemáš čas. Týchto 30 tipov ti totiž nezaberie viac ako 5 minút a po ktoromkoľvek z nich sa budeš opäť cítiť sviežo a plný novej energie.
  • Medituj. Na rýchlu meditáciu ti stačí aj 5 minút, pusť si relaxačnú hudbu, zavri oči a vychutnaj si chvíľu úplneho pokoja.
  • Pusti si svoju obľúbenú pieseň, nech si práve kdekoľvek.
  • Vyjdi na vzduch a daj si rýchlu prechádzku.
  • Usmej sa na seba v zrkadle.
  • Zahraj sa so svojim domácim miláčikom.
  • Daj si šálku bylinkového čaju.
  • Zasmej sa s niekým blízkym na nejakom dobrom vtipe.
  • Vyjdi von – hoci len na balkón a nasaj slnečné lúče.
  • Zotrvaj niekoľko minút vo svojej obľúbenej pozícii z jogy.
  • Premýšľaj nad miestom, ktoré by si chcel navštíviť.
  • Myseľ dokáže upokojiť aj kresba dieťaťa. Ak v rodine nejaké máš, požiadaj ho o kresbu vytvorenú špeciálne pre teba.
  • Daj si kúsok čokolády.
  • Ak si milovník kávy, daj si jednu – no pri jej vychutnávaní nepracuj.
  • Venuj 5 minút lúšteniu krížovky alebo sudoku.
  • Daj si nejaký zdravý snack.

Zdroj: pexels.com

  • Zájdi niekam, kde budeš úplne sám a v úplnom tichu.
  • Daj si žuvačku – na príchuti nezáleží, no žuvanie vraj dokáže upokojiť myseľ.
  • Zapáľ si vonnú sviečku. Vyber si nejakú vôňu, ktorá ti je príjemná a pomáha ti sústrediť sa.
  • Pomasíruj si temeno hlavy, krk a ramená.
  • Ak ťa niečo trápi, povedz to blízkemu priateľovi. Uľaví sa ti.
  • Zaspievaj si.
  • Postláčaj loptičku na uvoľnenie stresu – zamestnaj svoje ruky.
  • Pozri si nejaké video, ktoré ťa pobaví.
  • Daj si lyžičku medu. Je skvelým pomocníkom pri boji s úzkosťou.
  • Privoňaj si k levanduľovému vrecúšku. Má skvelé relaxačné účinky.
  • Venuj objatie niekomu, koho máš rád.
  • Prenes svoje obavy na papier. Spätne si to, čo si napísal prečítaj – nebude sa ti to zdať až také strašné.
  • Počítaj do 100. Keď sa dostaneš k stovke, začni odpočítavať až do nuly.
  • Daj si nejaké tropické ovocie – pripomenie ti to leto, pláž a slnko.
  • Vyskúšaj niektoré z dychových cvičení.

Zdroj: iheartintelligence.com

Najnovšie video