Títo Slováci vytvorili sociálnu sieť pre motoristov, kde nájdeš všetko, čo potrebuješ. Za pár mesiacov získali už 15-tisíc používateľov!

  • Cieľom aplikácie Blinnker je stať sa miestom, kde ako motorista nájdeš všetko od informácií o poistení až po umývacie linky.
19390853_1899428810074594_565687770503603924_o
facebook.com
  • Cieľom aplikácie Blinnker je stať sa miestom, kde ako motorista nájdeš všetko od informácií o poistení až po umývacie linky.

Blinnker je projekt troch auto-nadšencov Martina Szotovskeho, Romana Procházku a Radka Hulána. Ak je aj pre teba tvoje auto viac, ako iba kus kovu, ktorý slúži na dopravu z bodu A do bodu B, určite vieš, že užitočné informácie sú roztrúsené po rôznych stránkach, fórach, appkách a facebookových skupinách. Blinnker chce s týmto chaotickým a čas-zabíjajúcim stavom niečo robiť.

„S kamarátom, s ktorým sme obaja nadšenci do automobilov, sme spolu premýšľali, že neexistuje jedno miesto, kde by ste našli všetko. Ak máte radi autá a chcete si o nich čítať či riešiť veci okolo nich, musíte navštíviť nespočetné množstvo webstránok, prípadne si posťahovať viacero aplikácií. My sme sa rozhodli toto všetko umiestniť pod jednu strechu,“ povedal pre TREND jeden zo zakladateľov Martin Szotovski.

Ambíciou tímu Blinnker je vytvoriť miesto na internete, kde by každý motorista našieľ všetko, čo ohľadom vlastnenia auta potrebuje vedieť. Od kúpy, cez poistenie, servis, umývacie linky a diskusné fóra, až po predaj. Taktiež tu nájdeš najnovšie správy z auto-moto sveta, či dopravný servis.

Zaujímavou funkciou je aj takzvaný ŠPZ Messenger, ktorý ti umožní poslať správu priamo majiteľovi auta s konkrétnou poznávacou značkou. Samozrejme, iba ak si ten svoju ŠPZ dobrovoľne zverejní vo svojom profile.

Blinnker je od apríla v ostrej prevádzke a za ten čas sa registrovalo viac ako 15 tisíc používateľov. Podľa slov tvorcov každým dňom rastie. Motivovať užívateľov k používaniu aplikácie chcú aj pomocou vernostných bodov. Momentálne rokujú s autoumývarkami, e-shopmi, či čerpacími stanicami, s ktorými by chceli systém bodov prepojiť.

Začiatkom roka sa Blinnkeru podarilo získať investíciu vo výške 600-tisíc eur. Z vlastných prostriedkov tvorcovia projektu investovali 150-tisíc eur.

 „Rozbeh sociálnej siete je beh na dlhú trať. Prvý polmilión stačí na to, aby ste videli, či sa oplatí ísť ďalej a naplno rozvinúť svoje idei,“ povedal Martin Szotovski pre TREND.

Blinnker identifikoval problém na trhu a zatiaľ to vyzerá tak, že o jeho riešenie majú ľudia záujem. Vytvoriť úspešnú sociálnu sieť je síce ťažká úloha, no takáto špecializovaná varianta by mohla mať úspech. Uvidíme, ako sa príbeh menom Blinnker ďalej vyvinie.

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá