Toto odlišuje dobrú marketingovú agentúru od zlej. A peniaze to nie sú

  • O reklame, vzťahoch a prvých markentingovcýh krokoch každého biznisu hovorila head of client services v spoločnsoti Performics, Anna Olvecká
  • Slováci sú menej citliví na cenu ako napríklad Česi. Radšej si doplatíme za servis
  • Čo znamená PCC, CPC, reach a ďalšie marketingové slovíčka?
redakcia / pixabay
  • O reklame, vzťahoch a prvých markentingovcýh krokoch každého biznisu hovorila head of client services v spoločnsoti Performics, Anna Olvecká
  • Slováci sú menej citliví na cenu ako napríklad Česi. Radšej si doplatíme za servis
  • Čo znamená PCC, CPC, reach a ďalšie marketingové slovíčka?

V tomto podcaste sme sa rozprávali s Annou Olveckou, ktorá je head of client services marketingovej spoločnosti Performics.

Hovorili sme o výkonnostnom marketingu, slovníku, ktorý využíva a Anna nám prezradila aj niekoľko tipov, čo robiť, keď začínaš s podnikaním.

Čo hrá hlavnú úlohu pri jednaní s klientom? Vzťah s klientom sa buduje na dôvere. V tomto rozhovore sa dozvieš, ako komunikovať s klientom, ak sa vaše názory rozchádzajú. Čo okrem peňazí ti pomôže dostať sa na vrchol vyhľadávania v Google?

Dozvieš sa aj zásadnú vec, ktorá odlišuje dobrú agentúru od zlej. Tak čo? Poznáš všetky marketingové skratky PPC, CPC, CPM a ďalšie? Viac sa dozvieš v tomto rozhovore.

Najnovšie video