Toto sú tie najlepšie letiská v oblasti hodnotenia kvality služieb
- Spoločnosť Airports Council International (ACI) World dnes zverejnila víťaza svetovo uznávaných cien
- V tomto roku bolo 84 letiskám udelených 140 cien
- Spoločnosť Airports Council International (ACI) World dnes zverejnila víťaza svetovo uznávaných cien
- V tomto roku bolo 84 letiskám udelených 140 cien
Spoločnosť Airports Council International (ACI) World dnes zverejnila víťaza svetovo uznávaných cien za najlepšiu kvalitu služieb na letiskách Airport Service Quality Awards. Cena je udeľovaná tým svetovým letiskám, ktoré podľa názoru pasažierov, poskytujú najlepšie služby.
V tomto roku bolo 84 letiskám udelených 140 cien. Kompletný zoznam víťazov nájdeš na tomto odkaze. Stálicami medzi ocenenými je napríklad medzinárodné letisko v Indianapolis, medzinárodné letisko v Pekingu, letisko Changi v Singapure či letisko Pearson v Toronte. K nim sa pripojili víťazi z regiónov celého sveta, ktorí cenu získali prvýkrát.
The 2019 ACI Airport Service Quality (ASQ) Award winners have been announced! See the full list of winners: https://t.co/ATNlYEnbv3 pic.twitter.com/xgs4O7SBRM
— ACI World (@ACIWorld) March 9, 2020
„Ceny Airport Service Quality Awards predstavujú najvyššie ocenenie pre prevádzkovateľov letísk a sú udeľované letiskám, ktoré poskytujú najlepšie služby zákazníkom,“ uviedla riaditeľka spoločnosti ACI Angela Gittensová. Ceny v tomto roku získala rôznorodá skupina letísk z celého sveta. To je dôkazom všeobecnej snahy o čo najlepšie služby pre zákazníkov v celom priemyselnom odvetví.
Jediný celosvetový program
„V stále viac konkurenčnom prostredí leteckého priemyslu predstavuje poskytovanie lepšej starostlivosti o zákazníkov dôležitú obchodnú stratégiu. Celosvetový program monitorovania kvality služieb na letiskách spoločnosti ACI je jediný, ktorý nielen oceňuje vynikajúce výkony, ale takisto poskytuje letiskám objektívne informácie a parametre, aby mohla zlepšovať svoju prácu. Sme veľmi radi, že päť víťazov v kategórii Najlepšie letiská podľa veľkosti a regiónu (menej ako dva milióny pasažierov ročne v Európe) získalo ocenenie ASQ prvýkrát.“
Program sledovania kvality služieb na letiskách meria spokojnosť cestujúcich na letiskách celého sveta a predstavuje popredný rebríček v tejto kategórii. V roku 2019 teda letiská, ktoré sú členmi programu ASQ, prešla viac ako polovica z celkového počtu 8,8 miliardy cestujúcich na svete.
Zástupcovia ocenených letísk sa stretnú na slávnostnom ceremoniáli ASQ Awards Ceremony, ktorý sa uskutoční v septembri v poľskom Krakove v rámci tretieho globálneho summitu o kvalite služieb pre zákazníkov, ktorý usporadúva organizácia ACI (Customer Experience Global Summit).
Zdroj: ČTK