Fertucha
Fertucha
Fertucha/Martin Sirotny/ lowkey.sk

Tri Slovenky zásobujú Bratislavu koláčmi a teraz expandujú: Nová prevádzka nás mala stáť 60-tisíc eur

  • Značka Fertucha pôsobí na trhu už takmer 8 rokov
  • Jej zakladateľky sú ambiciózne ženy, ktoré zvládajú viesť úspešný biznis aj v náročných časoch
  • Značka Fertucha pôsobí na trhu už takmer 8 rokov
  • Jej zakladateľky sú ambiciózne ženy, ktoré zvládajú viesť úspešný biznis aj v náročných časoch

Fertucha bola malou rodinnou pekárňou, ktorú založili tri ženy na materskej dovolenke, sestry Barbora a Petra Bilčíkové s kamarátkou Luciou Čiernou. Ich biznis sa za pár rokov rozrástol a ich pekáreň aj značka Fertucha sa stali vyhľadávanými. Aj preto oznámili rozširovanie o novú prevádzku, ktorá poteší mnohých milovníkov zákuskov.

„Ešte na prelome rokov 2019/2020 sme sa začali rozhliadať po mieste na novú koláčovňu niekde v meste, v centre Bratislavy. Vnímali sme dopyt od našich zákazníkov a celkovo sme chceli využiť potenciál centra hlavného mesta. Čo sme hľadali však nebolo primárne turisticky frekventované miesto, ale lokalita, ktorú navštevujú/kde bývajú/pracujú hlavne miestni obyvatelia,“ priblížila nám impulz na rozširovanie o nové priestory Barbora.

Podnikateľky tvrdia, že vnímajú Fertuchu predovšetkým ako značku pre lokálnych ľudí.

Samozrejme je milé, keď príde turista a je prekvapený výbornými koláčmi – ale my pečieme hlavne pre miestnych.

Tvrdia, že novostavba na Grösslingovej ulici s jej nebytovým priestorom im prišla ako ideálne riešenie. Poskytuje možnosť vstupu priamo z ulice, dostatočný priestor na sedenie vo vnútri, ako aj vonku, navyše je ľahko dostupná na pešo, bicyklom, ale aj autom. 

l
zdroj: Fertucha/Martin Sirotny/ lowkey.sk

„Bonusom, je že sme v tejto lokalite vyrastali: Biba a Peta Bilčíkové tu mali starých rodičov – stará mama ich tu učila piecť koláče, ktoré teraz tvoria časť sortimentu Fertuchy.“

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá