Spoločnosť Uber predáva svoju donáškovú službu miestnemu konkurentovi

  • Spoločnosť predáva svoju donáškovú službu v Indii miestnemu konkurentovi Zomato
  • Uber však v indickom startupe bude mať 9,99-percentný podiel
BeFunky-collage-3
Unsplash
  • Spoločnosť predáva svoju donáškovú službu v Indii miestnemu konkurentovi Zomato
  • Uber však v indickom startupe bude mať 9,99-percentný podiel

Americká spoločnosť Uber podnikajúca predovšetkým v oblasti prepravy osôb prostredníctvom mobilnej aplikácie predáva svoju donáškovú službu v Indii miestnemu konkurentovi Zomato.

Uber však bude mať 9,99-percentný podiel v indickom startupe, čím si udrží prítomnosť v indickom sektore služieb. Informuje o tom portál bbc.com.

Akvizícia pravdepodobne poskytne výhodu firme Zomato voči miestnemu konkurentovi Swiggy. Zomato pôsobí vo viac ako 50 indických mestách.

„Táto akvizícia významne posilní naše postavenie,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Zomato Deepinder Goyal. Uber Eats prišiel do Indie v roku 2017. Odvtedy sa snažil zväčšiť svoju zákaznícku základňu, ale čelil ostrej konkurencii zo strany firiem Zomato a Swiggy.

Rozvoz jedla sa stáva populárnym u viacerých prepravcov osôb

Službu pre rozvoj jedla spustil vlani aj pravdepodobne najväčší konkurent spoločnosti Uber – Bolt. Prvým mestom, v ktorom bola služba Bolt Food k dospozícii, predstavoval estónsky Tallin, kde má Bolt aj sídlo.

„Bolt už má po celom svete viac než 25 miliónov užívateľov, a práve na rozvoz jedla sa  ich v poslednej dobe začalo čím ďalej tým viac pýtať. Je to jedna z tých služieb, u ktorých je potrebné veľmi dobre zapracovať na základných technológiách a ich fungovaní, aby bola pre zákazníkov bezproblémová a jednoduchá. Našťastie už ale máme náskok v dobe infraštruktúry a skúseností, ktoré sme za čias nášho globálneho podnikania vybudovali,” hovorí Roman Sysel, manažér Boltu pre strednú Európu.

Zdroj: SITA

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá