Uber spustil prvú zdieľanú podmorskú jazdu okolo najväčšej koralovej sústavy

  • Priniesť niečo jedinečné a zároveň poukázať na klimatické zmeny? Presne to sa podarilo spoločnosti Uber
  • Na limitovaný čas ponúka zážitkovú jazdu okolo Veľkej koralovej bariéry, ktorá trpí v dôsledku globálneho otepľovania
 srcset
unsplash.com/@fezbot2000 - pexels.com/@freestocks
  • Priniesť niečo jedinečné a zároveň poukázať na klimatické zmeny? Presne to sa podarilo spoločnosti Uber
  • Na limitovaný čas ponúka zážitkovú jazdu okolo Veľkej koralovej bariéry, ktorá trpí v dôsledku globálneho otepľovania

Po tom, čo spoločnosť Uber pred niekoľkými rokmi spôsobila malú revolúciu v poskytovaní alternatívnej taxislužby v mestách, rozhodla sa rozšíriť portfólio svojich služieb a zákazníkov chce dostať pod vodu. Len pred niekoľkými dňami americká spoločnosť spustila službu zvanú scUber, svetovo prvú zdieľanú jazdu pod hladinou mora v oblasti koralových útesov okolo Veľkej koralovej bariéry pri Austrálií. Informuje o tom Dogonews.com.

Uber je odhodlaný využiť silu technológií pre dobrú vec. Sme hrdí na to, že môžeme spolupracovať s firmou Queeensland, aby sme mohli predstaviť Bariéru svetu za pomoci scUber,“ uviedla pre portál Foxbusiness.com regionálna riaditeľka Uber v Austrálii Susan Anderson.

Služba, ktorá ponúkne nezabudnuteľný podmorský zážitok v hĺbke približne 30 metrov bude však bohužiaľ podľa Adweek.com dostupná len na obmedzenú dobu, a to od 27. mája do 18. júna. Ako už býva zvykom, špeciálne zážitky majú aj špeciálne ceny a ani teraz tomu nie je inak. Pre dve osoby stojí táto jazda približne 1 800 eur. V tejto sume je však zahrnuté omnoho viac, ako len samotná jazda ponorkou.

Za sumu približne 2 000 dolárov pre dvoch pasažierov Uber poskytne šoférov, ktorí cestujúcich vyzdvihnú, poskytne prepravu helikoptérou na nástupištia – buď na ostrove Heron alebo v prístave Port Douglas a tiež hodinovú jazdu okolo Veľkej koralovej bariéry v podmorskom plavidle scUber, ktoré ich privezie späť na miesto ich vyzdvihnutia, vysvetľuje portál Foxbusiness.com.

Cieľom limitovanej zážitkovej služby v réžii Uberu je poukázať na hrozivý stav najväčšieho koralového útesu na svete, ktorému klimatické zmeny a následné globálne otepľovanie spôsobuje obrovské škody. Faktom je, že podľa štúdie publikovanej v časopise Nature zmizlo až 89% koralových útesov.

Vďaka partnerstvu s obyvateľmi oblasti Veľkej koralovej bariéry môžeme spolupracovať na zvýšení povedomia o ochrane a zachovaní tejto globálnej ikony, aby si ju mohli vychutnávať aj budúce generácie počas nasledujúcich rokov,“ uviedla Susan Anderson pre portál Dogonews.com.

Zdroje: dogonews.com; foxbusiness.com; adweek.com

Najnovšie video