UGC tvorkyňa odhaľuje spôsob, ako zarobiť 3 000 € mesačne z domu (NÁVOD)

  • UGC predstavuje formu obsahu, ktorú značky čoraz viac vyhľadávajú
  • Úspešná marketérka prezrádza, ako sa presadiť vo svete UGC tvorby
UGC tvorkyňa Marry a fotenie potravín mobilom
  • UGC predstavuje formu obsahu, ktorú značky čoraz viac vyhľadávajú
  • Úspešná marketérka prezrádza, ako sa presadiť vo svete UGC tvorby
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Marianna „Marry“ Škrabáková už niekoľko rokov aktívne pracuje v oblasti social media marketingu. Postupom času rozšírila svoje aktivity o dynamicky rastúcu oblasť UGC (User-Generated Content), čo jej umožňuje spolupracovať so značkami, ktoré má rada.

„V marketingu treba sledovať trendy a novinky, ktoré prichádzajú, a včas ich podchytiť. Rovnako to funguje aj s UGC. Všimla som si, že UGC obsah získava popularitu v zahraničí, čo zvyčajne naznačuje, že čoskoro sa stane populárnym aj u nás, a presne to sa aj potvrdilo.“

UGC tvorba ponúka autentickú formu obsahu, ktorú značky čoraz viac vyhľadávajú. Pre Marry predstavuje spojenie osobnej kreativity a profesionálneho rastu v oblasti, ktorá na Slovensku rýchlo napreduje. Navyše, UGC otvára dvere rôznym skupinám ľudí, od študentov až po matky na materskej dovolenke, ktoré hľadajú príležitosti na privyrobenie.

Čítaj viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroj: Marianna Škrabáková

Najnovšie videá

Trendové videá