EXKLUZÍVNE Producent novej reality šou: Ukážeme pravú tvár influencerov a chystáme slovenské Met Gala

  • Televízia JOJ prinesie v októbri novú reality šou Behind the Fame
  • Producent Juraj Illéš odhalil jej zákulisie
Behind the Fame
  • Televízia JOJ prinesie v októbri novú reality šou Behind the Fame
  • Producent Juraj Illéš odhalil jej zákulisie
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Slovenská televízna scéna sa čoskoro rozšíri o novú reality šou, ktorá sľubuje pohľad do zákulisia života známych influencerov. „Behind the Fame“ (BTF) sa v októbri dostane na obrazovky televízie JOJ a prinesie divákom nielen zábavu, ale aj pohľad na život celebrít z inej perspektívy. 

V exkluzívnom rozhovore nám producent Juraj Illéš prezradil, čo všetko môžeš od novej šou očakávať.

Od marketingu k vlastnej reality šou

Juraj Illéš nie je v mediálnom svete žiadnym nováčikom. Predtým, než sa pustil do produkcie vlastnej reality šou, pôsobil ako kreatívny stratég a marketingový odborník vo viacerých spoločnostiach. „Hýbal som sa trocha v tomto svete, bol som na pozícii ako marketingový riaditeľ alebo v takýchto obdobných pozíciách,“ spomína Juraj. 

„Dlhé roky som sa pohyboval medzi známymi ľuďmi a ten fame som nejako pozoroval. Napadlo mi spraviť niečo také, pretože by to bol dobrý sociálno-psychologický jav. Nikdy som nechápal, ako môže byť niekto z niekoho tak hotový,“ prezradil Juraj. „Pamätám si, ako sme s manželkou sedeli v aute v Moste pri Bratislave a napadol mi tento koncept.“

Cesta k realizácii jeho vízie však nebola jednoduchá. „Najprv ma v Jojke odmietli, trikrát ma poslali preč,“ priznáva producent. „Až dokým som nedal takú ponuku, ktorá sa nedala odmietnuť. Nakoniec sme sa s Rolandom Kubinom, šéfom programu, dohodli a dal nám šancu.“

Hlavné hviezdy a koncept šou

V centre pozornosti budú traja známi slovenskí influenceri – Bianka Rumanová, Cynthia Tóthová a Samuel Miškov. „Popri tom, ako ideme rozvíjať tento brand, sme si prizvali známych influencerov. Okrem toho prizývame ešte nejaké bizarné postavy,“ vysvetľuje Juraj, ktorý bude v šou vystupovať ako zástupca značky.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa #BTF (@behindthefame.sk)

Nejde však len o klasickú reality šou, kde by diváci sledovali bežný život influencerov. „Chceme to robiť trochu mladším spôsobom, rýchlejšie to strihať, chceme si z toho aj trocha robiť srandu,“ hovorí producent. „Preto sa to volá ,Behind the Fame‘, aby diváci vedeli nazrieť nielen do toho pekného, ale aj do tých útrap alebo iných situácií, ktoré ľudia nemajú možnosť vidieť za tým pekným Instagramom.“

Výzvy a zadania mimo komfortnej zóny

Zaujímavosťou formátu je, že účinkujúci budú dostávať rôzne zadania a výzvy. „Nebude to len, že sledujeme, čo robia bežne, ale divák bude mať možnosť sledovať, ako sa popasujú s náročnejšími situáciami mimo ich komfortnej zóny,“ vysvetľuje Juraj. „Budú si navzájom dávať rôzne výzvy a my ich budeme nasadzovať do situácií, ktoré vytvoria tú jedinečnú emóciu, čo chceme dostať k divákom.“

Producent priznáva, že práve tieto momenty prinášajú najzaujímavejšie zábery: „Keď dáš babu alebo chalana do situácie, v ktorej nebýva, ešte s nejakým zadaním, možno aj pri pití… tam máme natočené veci, čo ani nemôžeme dať von.“

Slovenské „Met Gala“ a eventy

Súčasťou šou bude aj eventová časť, kde budú tvorcovia buď navštevovať existujúce podujatia, alebo vytvárať vlastné. „Vždy sa tam pozve kopec známych ľudí a chceli by sme premiešať staršiu celebritnú scénu s novšou,“ hovorí Juraj.

Najväčšou udalosťou bude launch party 11. septembra v hoteli River Park, ktorú producent opisuje ako slovenskú verziu Met Gala. „Ideme ho úplne prerobiť, industrializovať, doniesť do toho trocha tej ulice. Náš koberec bude fialový, pozvali sme 500-600 hostí, len VIP a médiá,“ prezrádza.

Dress code označuje ako „street glam“ – spojenie ulice a štýlu. „Chceme ľudí vyprovokovať, aby boli drzejší. Našou ambíciou je napríklad navliecť niekoho zo starších hercov do streetového extravagantného oblečenia,“ dodáva.

Za celou šou stojí aj biznis plán. „Každá séria bude mať nejaký svoj produkt, ktorý ľudia potom uvidia v regáloch po celom Slovensku,“ vysvetľuje Juraj. „Budeme napríklad robiť aj fashion kolekciu a každú sériu by sme chceli nejakého iného ambasádora, ktorý ju navrhne. Túto prvú nám bude robiť Dalyb.“

Prepojenie generácií 

Jedným z cieľov šou je podľa producenta prepojenie rôznych generácií celebrít. „Chceme to premiešať a to sa dá jedine tak, že ich dáme do jedného priestoru,“ vysvetľuje. Na launch party vystúpi napríklad Kmeťoband, ale aj Luca Brassi – kontrasty, ktoré majú zaujať rôzne publikum.

Juraj priznáva, že interným zadaním bolo ukázať influencerov v inom svetle: „Preto ich dávame do rôznych situácií, aby sme ich zažili aj v iných polohách. Oni sú v pohode, keď robia niečo, na čo sú zvyknutí, to vedia zahrať. Ale keď ich dostaneš mimo komfortnú zónu, tam sa ukáže ich pravá tvár.“

Reality šou Behind the Fame sa na obrazovky televízie JOJ dostane v októbri. Či sa producentom podarí priniesť niečo skutočne nové a zaujímavé, ukáže až čas.

Čítaj viac z kategórie: Rozhovory

Najnovšie videá

Trendové videá