Už nemusíš sledovať Queen Plačkovú, aby si vyhrával fajnové ceny

TRIFFT-pr1-min

Ideš si tak po obchode, nakupuješ – keď tu zrazu zbadáš na fľaši minerálok veľký nápis „SÚŤAŽ“. „Súťaž o nové auto, záhradný bazén a 4 detské kočiariky, žrebujeme až 2000 výhier!“ Povieš si „prečo nie?“ Minerálku potrebuješ tak či tak. Autíčko k tomu by bodlo, bazén venuješ rodičom a kočiarik predáš na Bazoši.

Zaplatíš, ideš domov a natešene čítaš, čo treba spraviť:
  • Zaregistrujte sa na našej webstránke a použite svoje meno, heslo, prezývku prvého kocúra a dátum tretej svadby
  • Otvorte fľašu a pod viečkom nájdete osem-miestny kód, ktorý opíšete odzadu na web do pripraveného poľa, na ktoré nejde kliknúť
  • Všetky viečka a aj tie, ktoré vám o 20 minút rozhryzie pes si spolu s bločkom uschovajte ďalšie 3 mesiace pre prípad výhry

No… Pokladničný doklad zostal v obchode, tretia svadba je v nedohľadne a viečka si vyseparoval. Nakoniec z toho asi nič nebude.

Znie to povedome? Niet divu – spotrebiteľské súťaže neboli inovované už skoro 30 rokov. Stále si fičia na rovnako otravných mechanikách, ktoré sa nikomu nechce riešiť. A to aj v dnešnej digitálnej dobe, kedy už na všetko máme appky!

Keďže zakladateľ firmy TRIFFT, Peter „Pepso“ Horváth, je vášnivým hráčom nie len počítačových a stolných hier, fungovanie súťaží v obchodoch ho riadne hnevalo. „Nechápal som, ako môžu najväčšie značky robiť súťaže takýmto spôsobom – veď to nemôže nikoho baviť. Mal som pocit, že ich to absolútne nezaujíma,“ hovorí Pepso.

zdroj: TRIFFT

„Jedného dňa na technologickej konferencii som sa ale dal do reči s ľuďmi z Plzenského Prazdroja, ktorí sa spýtali, či náhodou nemáme nejaké tipy, ako robiť súťaže inak a lepšie. Najprv som netušil, či si zo mňa nerobia srandu, ale keď som zistil že nie, tak sme sa okamžite dali do reči,“ smeje sa.

Práve Plzenský Prazdroj sa v rámci svojej letnej kampane na Velkopopovický Kozel stal prvým klientom TRIFFT súťaží, do ktorých zapojenie je v porovnaní so zložitou mechanikou minulých dní smiešne jednoduché – stačí ti oskenovať si appkou TRIFFT (appku stiahneš tu) QR kód, ktorý nájdeš na každom pokladničnom doklade po nákupe v obchode Terno alebo Kraj. Ak sa na bločku nachádza produkt od Velkopopovického Kozla, si v žrebovaní o špeciálne pivné krígle v limitovanej edícii, ale aj o kartóny piva, šiltovky, otvárače, či multifunkčné nástroje na prežitie.

Skvelé je aj to, že vyhráva úplne každý – ak nemáš šťastie v žrebovaní, nevadí. Za každý sken bločku získaš súťažné body a ak ich nazbieraš dosť, vymeníš ich za zaručenú odmenu!

Kozel ale nie je jedinou súťažou, do ktorej sa môžeš zapojiť. Práve bežia súťaže aj s ďalšími známymi značkami – Diva’s, Jablčnô, Pierre Baguette či Bauli – kde spočítaná hodnota výhier presahuje tisícky €!

„Naším cieľom je mať vždy aspoň 5 – 6 paralelne bežiacich súťaží v potravinách, na čerpacích staniciach a podobných miestach, kam človek chodí často nakupovať“, hovorí Pepso. „Ľudia chodia nakupovať tak či tak a teraz z toho môžu mať super odmeny – pričom stačí len oskenovať bloček. Jednoduchšie to fakt spraviť nejde,“ dodáva s úsmevom.

 



Po registrácii klikni na Súťaže a vyber si tie, čo ťa zaujímajú – v zapojených prevádzkach si už len stačí oskenovať QR kód z bločku.

  

zdroj: TRIFFT

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá