Už sa to blíži. Nová Eurovea sa otvorí 25. mája, okrem Primarku prinesie tieto top značky

  • Nová Eurovea oficiálne otvorí 25. mája
  • Obchody budú otvárať postupne
  • Medzi top značky patria Primark, Nike, JD Sports či Notino
10
Eurovea
  • Nová Eurovea oficiálne otvorí 25. mája
  • Obchody budú otvárať postupne
  • Medzi top značky patria Primark, Nike, JD Sports či Notino

Rozšírenie Eurovea je tesne pred finišom, oficiálne otvorenie má naplánované už 25. mája.

Eurovea sa tak stane najväčším obchodným centrom na Slovensku, už teraz má obsadených až 95 % priestorov – medzi nimi prináša nové značky, inovatívne koncepty alebo vylepšuje pôvodné predajne.

Eurovea prinesie zopár noviniek ešte pred oficiálnym otvorením, a to v pôvodnej nákupnej pasáži. Na prízemí otvára dvojica značiek Calvin Klein Jeans i Calvin Klein Underwear, no tiež česká značka prírodnej kozmetiky Manufaktura, nový koncept predstaví módna značka Desigual. Na prízemie sa pridá trojica cestovných kancelárií Čedok, TIP travel a Sun & Fun Holidays.

V novej časti nákupnej pasáže sa rozširuje servisná zóna, spolu s prevádzkami Hodinár a B&B servis, ktoré kombinujú kľúčovú službu, opravu obuvi či gravírovanie. V blízkosti otvorí nový koncept značky Brloh, obchod Smarty.sk, zameraný primárne na elektroniku a gaming. Pri novej pasáži sa zase zväčšuje komixový obchod Nekonečno.sk.

Ako bude vyzerať prvý Primark na Slovensku?

Jedným z najväčších ťahačov novej nákupnej pasáže v Eurovea bude nepochybne Primark, írsky módny reťazec, ktorý na Slovensku otvorí svoju prvú predajňu – Bratislavčania už nebudú musieť chodiť za Primarkom do Viedne alebo do Prahy. 

Primark sa otvorí hneď v prvý deň, už 25. mája, a dá sa predpokladať, že pritiahne väčšinu pozornosti. Dvojpodlažný Primark v Bratislave bude mať viac ako 3 660 metrov štvorcových. Bratislavská predajňa už bude pripravená na letnú sezónu, no ponúkne aj každodenné kúsky v oblasti dámskeho, pánskeho, detského a domáceho oblečenia. Sortiment budú tvoriť tiež kozmetika a doplnky. V novom obchode sa budú predávať aj licencované kolekcie spoločnosti Primark, vrátane značiek Disney a NBA. 

„Predajňa je už takmer hotová a my sa naozaj tešíme, že budúci mesiac otvoríme svoje brány a spoznáme našich nových zákazníkov. Veríme, že si našu ponuku zamilujú, či už ide o veci každodennej potreby alebo letné trendy,“ hovorí Maciej Podwojski, riaditeľ Primarku na Slovensku.

Vďaka bratislavskému Primarku vznikne vyše 200 pracovných miest, ktoré sa značka aktuálne snaží obsadiť, pričom jej k tomu pomáha aj reklamná kampaň.
Práca v Primarku →

3
zdroj: Eurovea

Desiatky nových obchodov už v máji

Bratislava zažije prílev nových módnych značiek, do rozšírenia projektu Eurovea ich totiž okrem Primarku prichádza hneď niekoľko. Čoho sa Bratislavčania dočkajú už v máji?

Nové módne značky: Nízkymi cenami bude chcieť okrem Primarku zaujať aj reťazec HalfPrice, ktorý dodnes Slováci poznajú len z Viedne. HalfPrice je primárne výhodný diskont, kombinuje ponuky módy a topánok s kozmetikou, domácimi potrebami či vybavením pre domácich miláčikov.

V novej nákupnej pasáži otvorí svoju najväčšiu slovenskú predajňu Nike a na slovenský trh prostredníctvom predajne v Eurovea vstúpi aj britská značka JD Sports. Obe značky sa sústredia na značkové oblečenie, obuv a doplnky na prakticky akúkoľvek športovú aktivitu.

Na športovcov sa zameria tiež vrcholová značka 4F, ktorá je generálnym partnerom Slovenského olympijského a športového výboru. Na športové oblečenie sa tiež zameriava ďalšia nová prevádzka, Sport Vision.

Mimo športových značiek plánuje zmeny aj Mango, ktoré sa sťahuje do novej pasáže a zároveň uvádza nový koncept Mango Man, ktorý bude jediným na Slovensku. Lokálne značky bude reprezentovať český dizajnér dámskych doplnkov Vuch.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Eurovea (@eurovea)

Doplnky: Pribudnú ešte ďalšie tri značky so zameraním na doplnky. V Eurovea otvorí prevádzku Alensa.sk, jeden z trojice najväčších európskych e-shopov na trhu slnečných a dioptrických okuliarov, šošoviek a doplnkov. Do novej pasáže sa presunú aj Lotsi a Sofia Jewelry, ktorých butiky sa zameriavajú na šperky.

Domácnosť: Nová nákupná pasáž však privíta aj niekoľko ďalších obchodov – predajňa Tefal sa zameria na doplnky do domácnosti a kuchynské vybavenie.

Svoju prvú predajňu na Slovensku otvorí aj kvalitná švajčiarska čokoláda Lindt. Čokoládu je možné napárovať s dobrým vínom, o to sa postará známa slovenská Vinotéka Matyšák. Doteraz jediný supermarket Billa v máji doplní nové Tesco Express, ktoré sa chce blysnúť moderným dizajnom a inovatívnymi technológiami.

Služby: Do rozšírenia Eurovea pribudnú aj obchody s každodennými záležitosťami – Slováci tu nájdu papiernictvo ŠEVT, Benu lekáreň, nový koncept Slovenskej sporiteľne či väčšiu predajňu FaxCopy, ktorá sa presunie na prvé poschodie vedľa kina

2
zdroj: Eurovea

Nové značky budú pribúdať aj niekoľko mesiacov po otvorení

Aj keď väčšina značiek otvorí predajne už v máji, časť prevádzok bude dostupná až v priebehu ďalších mesiacov.

Najviac pozornosti v júni pritiahne dvojica značiek eobuv a Modivo, ktoré doteraz fungovali len ako e-shopy. V rozšírení nákupného centra Eurovea začnú aj svoju offline cestu, identitou ich prevádzok však stále budú digitálne technológie.

Miesto regálov budú prevádzky zamerané na digitálny systém skúšania tovaru – návštevník si na displeji či tablete „objedná“ oblečenie z modivo.sk či topánky z eobuv.sk a už do 3 minút si ich bude môcť vyskúšať v skúšobnej kabínke. Priamo v priestoroch Eurovea sa totiž bude nachádzať aj sklad týchto dvoch značiek a ponúkať chce oblečenie a obuv od aspoň 500 značiek.

Modivo a eobuv chcú takto zmeniť klasické nakupovanie medzi regálmi na príjemný a oddychový zážitok. Zákazník tak môže prísť, sadnúť si do pohodlia a svojím tempom si na tablete vybrať čokoľvek, čo sa mu zapáči. Značky tak nakupovanie na e-shope prinášajú do fyzického prostredia – zachovávajú veľký výber ako v online priestore, no kombinujú ho s pohodlím a možnosťou tovar takmer okamžite vyskúšať.

S dizajnovými doplnkami pribudne v júni do rozšírenia Eurovea aj franšízová značka Yoyoso, ktorú Slováci dobre poznajú a na slovenskom trhu pôsobí už dlhšiu dobu.

Treťou značkou, ktorá sa v lete z online priestoru presunie do offlinu, je parfuméria a kozmetická značka Notino, ktorá sa však k ostatným pridá koncom leta. V auguste ukončí svoju rekonštrukciu aj Sports Direct, ktorý tak zavŕši široký výber predajní so športovým vybavením. V auguste pribudnú aj ďalšie módne značky, prémiové butiky Hugo a Boss, ktoré vznikli rozdelením značky Hugo Boss v roku 2018. Kým Hugo sa zameriava na každodenné nosenie a mladú energiu, Boss je primárne zameraný na biznisové prostredie a eleganciu.

Zhrnutie: Kedy Eurovea otvorí?
  • Rozšírenie Eurovea sa bude otvárať postupne, prvá fáza 25. mája, ďalšie v priebehu leta.
  • Developer finišuje aj priestory okolo Eurovea, takmer hotový nový vedľajší bulvár Pribinova aj s prípravou na električkovú trať.

11
zdroj: Eurovea

Kino s novými VIP sálami

August prinesie veľké zmeny aj v Cinema City, ktoré svoju ponuku kín rozšíri na takzvaný Megaplex. Dohromady bude ponúkať až 17 kinosál, v ktorých bude zavedená nová projekčná technika, ktorá prinesie kvalitnejšie rozlíšenie.

Medzi 17 sálami bude 8 kompletne nových, s modernými a pohodlnejšími sedačkami, prostredníctvom ktorých Cinema City cieli na vyšší komfort. Ešte väčší zážitok však prinesú 4 VIP sály s luxusnými sedačkami s celkovou kapacitou vyše 300 zákazníkov. VIP štandard sa však netýka len sedačiek – priamo počas filmu si bude možné napríklad objednať jedlo a nápoje, ktoré budú servírované priamo v sálach počas filmu.

 

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá