Vaše eko cítenie sa môže prejaviť aj pri kúpe toaletného papiera. Povieme vám ako

1 (2)
Harmony

Správať sa ohľaduplnejšie k prírode je čoraz dôležitejšou témou pre väčšinu z nás. Postupne si uvedomujeme, že práve od nášho správania a prístupu k životnému prostrediu závisí, akú planétu zanecháme ďalším generáciám. Azda najznámejšia značka papierovej hygieny a papierových produktov na Slovensku, Harmony, sa rozhodla túto výzvu neignorovať a zareagovať na ňu revolučnou novinkou – radom ekologických produktov pod názvom ECO Loving. Vďaka nim môže so zmenou k lepšiemu začať každý z nás.

Rad ekologických výhod

Okrem faktu, že všetky obaly sú 100 % recyklovateľné a výrobky z novej edície obsahujú už recyklované materiály, ktoré znižujú dopad na životné prostredie a nesú v sebe menej plastov, je nový produktový rad ovenčený aj certifikátom FSC uznávaným aj organizáciou Greenpeace. Ten potvrdzuje, že drevo použité na výrobky z radu ECO Loving pochádza zo zodpovedne obhospodarovaných lesov. Aby toho nebolo málo, produkty v tomto rade sú vyrobené z unikátneho mixu papiera Smart ECO Paper vyvinutého priamo v Harmony. Ten je vyrábaný s obsahom druhotných surovín vznikajúcich pri výrobe iných papierových výrobkov, vďaka čomu je ekologickejší, ale stále veľmi jemný.

Dôraz Harmony na princípy udržateľnosti lesov, recyklovaných materiálov a druhej šance pre obaly sa prejavuje aj v ďalších vlastnostiach radu ECO Loving. Tak napríklad toaletné papiere z novej edície sú až o tretinu dlhšie oproti bežným rolkám, vďaka čomu vydržia dlhšie a umožňujú ekologickejšie nakupovanie vo väčšom. A aby toho nebolo málo, tieto toaletné papiere sú zabalené vo výnimočnom obale, ktorý môžete použiť ako vrecko na odpadky. Ten si zahral aj v kampaňovom videospote, ktorého hrdinkou je dievča inšpirujúce k zmene svoje okolie.

Skutočne ekologický prístup

Dôležitosť a akútnosť témy udržateľnosti podčiarkuje aj Katarína Tokárová, Group Marketing Manager zo SHP Group, pod ktorú značka Harmony patrí. „Nová produktová línia Harmony ECO Loving je začiatkom našej iniciatívy o skutočne ekologický prístup k výrobkom – spája v sebe ekologický recyklovaný papier, ekologický obal a navyše inšpiráciu, ako dať obalom ešte ďalšiu šancu na ich plnohodnotné využitie, napríklad ako vrecko na odpadky,” hovorí.

Súčasťou kampane k línii ECO Loving je aj množstvo inšpirácií pre spotrebiteľov, ktoré ešte uľahčia vašu cestu k udržateľnejšiemu správaniu. Na stránke tvojeharmony.sk/eco tak okrem iného nájdete aj tipy na ekologickú domácnosť, súťažný eko kvíz plný hodnotných cien, zoznam ekologicky uvedomelých influencerov, ktorí rad ECO Loving odporúčajú, či dokonca ekologické rozprávky, ktoré môžete pred spaním čítať budúcim generáciám.

Zodpovedná značka

V prípade Harmony, jednej zo značiek SHP Harmanec, nejde o prvý prípad, keď zdôrazňuje témy týkajúce sa spoločenskej zodpovednosti. Prednedávnom sa postavila za ženy v domácnosti a spravodlivú deľbu práce v kampani Jeden by nemal robiť všetko, zatiaľ čo v tej aktuálnej vyzýva k väčšej ohľaduplnosti a zodpovednosti voči prírode. O tú sa snaží aj pri svojich aktivitách a výrobnom procese. 

Budúcnosť našej planéty je otázkou, ktorej dôležitosť stúpa každým dňom. Harmony na ňu reaguje hneď na dvoch frontoch – okrem toho, že prichádza s ekologickejším prístupom k vlastným výrobkom, prináša dostupnú možnosť správať sa udržateľnejšie do každej domácnosti. 

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech