Vďaka Kofole môže urobiť radosť deťom v nemocniciach každý z nás

  • Kofola znova dokazuje, že reklama sa nemusí robiť len ako otravný formát, ktorého jediným cieľom je vyrušiť ťa pri pozeraní obľúbeného programu. Dnes sa kreativite medze klásť naozaj nemusia. Vždy nás veľmi poteší, ak má reklama silu zaujať, zabaviť, či pomôcť ľuďom, ktorí to potrebujú.
kofolka
Kofola
  • Kofola znova dokazuje, že reklama sa nemusí robiť len ako otravný formát, ktorého jediným cieľom je vyrušiť ťa pri pozeraní obľúbeného programu. Dnes sa kreativite medze klásť naozaj nemusia. Vždy nás veľmi poteší, ak má reklama silu zaujať, zabaviť, či pomôcť ľuďom, ktorí to potrebujú.

Možno máš aj ty doma vrece plné nepotrebných hračiek a plyšákov, ktoré si pamätajú ešte lepšie časy. Mnoho z nás si je vedomých, že by lepšie poslúžili na úplne iných miestach ako schované v našich pivniciach. Realita je však taká, že pri myšlienke to často aj zostáva a  nenájdeme si čas naložiť hračky do auta a odniesť ich do najbližšieho detského domova, či nemocnice.

Kofola nám chce celý proces výrazne uľahčiť. Spustila totiž projekt Replyšuj, ktorého súčasťou je aj Replyšovacia dielňa, v ktorej plyšákom poškodených, časom dajú šikovné ruky nový dych. Kofola následne hračky preberie a rozdá ich deťom v nemocniciach na Slovensku, ale aj v Českej republike. Jediné, čo musíš urobiť ty sám, je registrácia a zaslanie balíčka s plyšákom, o ktorom si myslíš, že môže potešiť choré deti.

Na jednej strane tak Kofola úspešne propaguje tohtoročné novinky malinu v 0,5 litrovej PET fľaši a čiernu ríbezľu v 0,25 litrovej plechovke a na strane druhej pomocou nových hrdinov Leoprda a Vvrk vyzýva aj teba k replyšovaniu a rozdávaniu radosti spôsobom, ktorý ťa nič nestojí.

foto:Kofola

Pri replyšovaní a hračkách s vtipným slangom inšpirovaným slovenskou mládežou to však ani zďaleka nekončí. Kofola sa nebojí ani využívania nových technológií. Technologické inovácie kreatívne zapojila aj do svojej komunikačnej kampane. V STARTITUP nás zaujala aj nová aplikácia KFLgram, ktorá dokonca pracuje s rozšírenou realitou.

 

Pomocou rozšírenej reality si tu môžeš urobiť selfie s VVrkou alebo Leoprdom. Postavičky sa však zjavia až potom, ako namieriš foťák na plechovku alebo etiketu fľaše Kofoly. V zapätí sa fľaša premení na jednu z postavičiek a môžeš začať fotoshooting s pózujúcimi zvieratkami. KFLgram je novinka, ktorá určite stojí za vyskúšanie, dostupná je zadarmo na App Store aj na Google Play.

Kofola je z marketingového hľadiska slovenským trendsetterom.  Na jednej strane posúva reklamu na úroveň, kedy vie ľudí pobaviť a na druhej strane aj pomáha tam, kde to je naozaj nutné. Z technologického hľadiska zase dokázala prepojiť  a obohatiť skutočný fyzický svet o prvky virtuálnej reality, ktoré si neužijú len deti.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech