Vďaka novému filtru ti Instagram umožní vyskúšať si výrobok ešte predtým, než si ho kúpiš

  • Zatiaľ je dostupný iba pre pár značiek ako Ray-Ban či Nars Cosmetics, no čoskoro sa rozrastie
Ilustračný obrázok (unsplash.com)
Ilustračný obrázok (unsplash.com)
  • Zatiaľ je dostupný iba pre pár značiek ako Ray-Ban či Nars Cosmetics, no čoskoro sa rozrastie

Nakupovanie cez internet je často tak trochu risk, hlavne teda čo sa týka oblečenia, doplnkov či kozmetiky. Veci si nemôžeš reálne vyskúšať a keď ti príde balíček od kuriéra alebo z pošty, ostáva ti iba dúfať, že všetko sadne tak, ako má. Instagram prišiel s riešením, vďaka ktorému podľa portálu Mashable si používatelia môžu odskúšať produkt vďaka rozšírenej realite ešte predtým, ako si ho kúpia.

Instagram Adds Augmented Reality (AR) to Shopping Experience https://feedonomics.com/instagram-adds-augmented-reality-ar-to-shopping-experience/ #eCommerce #Instagram #AugmentedReality #AR #CheckoutOnInstagram

Gepostet von Feedonomics am Mittwoch, 9. Oktober 2019

V preklade to teda znamená, že ak si v sekcii Obchod na Instagrame vyberieš nejaký zaujímavý produkt, pod jeho fotkou budeš mať možnosť „vyskúšať“. Keď na ňu klikneš, aplikácia automaticky otvorí fotoaparát a vďaka novému filtru ti ukáže, ako na tebe daný produkt vyzerá.

Tvorcovia AR filtrov dúfajú, že ľudia budú svoje selfies zdieľať vo svojich príbehoch. V nich budú produkty priamo nalinkované na značku, ktorej produkt patrí. Výrobky by sa potom mohli stať rovnako virálne ako ktorýkoľvek populárny filter z dielne Instagramu.

Instagram to Incorporate Augmented Reality into Shopping Experience – Digital Information World http://dlvr.it/RFcVZD #augmentedreality #ar #technology

Gepostet von Virtual Consultants am Sonntag, 6. Oktober 2019

„Môžete ich zdieľať prostredníctvom príbehov s priateľmi. Značky dokážu vytvoriť príbehy tiež, to je jeden z hlavných spôsobov, akým si myslíme, že budú ľudia nakupovať,“ vyjadril sa pre Mashable produktová manažérka AR komercie Facebooku Srilatha Raghavan.

Momentálne je počet značiek, ktoré môžu využívať AR filter, veľmi limitovaný. Funguje napríklad pre Ray-Ban či Nars Cosmetics. Instagram však funkciu rozšíri aj medzi iné firmy.

„Instagram je veľmi dôležitá platforma pre objavovanie produkt, hlavne týkajúcich sa krásy. Je jasné, že Instagram ovplyvňuje naše nákupy, či už prebiehajú online alebo offline,“ priblížila viceprezidentka globálnej značky Nars Cosmetics Dina Fierro.

Okrem rozšírenej reality predstavil nedávno Instagram aj novú vychytávku s názvom Threads. Má ísť o nový spôsob komunikácie s blízkymi priateľmi v súkromnom priestore. Je to samostatná aplikácia, ktorá ti umožní zdieľať videá, fotky, správy aj príbehy s uzavretou skupinou ľudí. Sám si kontroluješ, kto všetko má či nemá prístup k obsahu aký publikuješ a všetko môžeš obmedziť iba na najbližších ľudí.

Zdroj: Mashable, Instagram

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá