Vianoce na MALL.SK: Nárast tržieb a stále väčšia obľuba osobného odberu

  • Tohtoročná vianočná sezóna sa pre MALL.SK niesla v znamení medziročného rastu tržieb
  • K najpredávanejším produktom konca roka patrili hračky, televízory, chytré telefóny a domáce spotrebiče
Mall.sk
  • Tohtoročná vianočná sezóna sa pre MALL.SK niesla v znamení medziročného rastu tržieb
  • K najpredávanejším produktom konca roka patrili hračky, televízory, chytré telefóny a domáce spotrebiče

Od 20. decembra bol mimoriadny záujem aj o elektronické darčekové poukazy v hodnote 50 eur. Najrušnejšie bolo na pobočkách e-shopu, kam pre svoje objednávky smerovalo najviac zákazníkov. Hneď po Štedrom dni odštartoval MALL.SK povianočné výpredaje. Po necelom týždni od ich spustenia je zatiaľ najväčší záujem o elektroniku.

Objednávky do poslednej chvíle

Z hľadiska tržieb bol pre MALL.SK najsilnejším dňom 16. december. „Tento rok sme prvýkrát, aj napriek mnohým varovným správam a zaužívaným zvykom, videli, že ľudia objednávali darčeky skutočne až do poslednej chvíle,“ hovorí Oldřich Bajer, CEO skupiny MALL, a dodáva: „V minulom roku začal počet objednávok klesať už v polovici decembra. Zákazníci sa vtedy obávali, či im darčeky pod stromček prídu včas. V tomto roku však ich dôvera vzrástla a v období od polovice mesiaca do 23. decembra u nás uskutočnili o 20 percent viac objednávok ako vlani.“

Internetovým obchodom MALL sa darilo nielen na Slovensku, ale aj v ostatných krajinách, kde skupina MALL pôsobí. Rekordmanmi bolo Slovinsko a Chorvátsko.

Najrušnejšie bolo pred sviatkami na pobočkách e-shopu

Tento rok tiež potvrdil rastúcu obľubu vyzdvihovania tovaru na pobočkách, v partnerských výdajniach a v Mall Boxoch, ktorých má MALL.SK na Slovensku už viac ako 380. V tomto roku dalo 53 percent zákazníkov prvýkrát prednosť práve osobnému odberu. Najčastejšie pritom smerovali na predajne e-shopu. Týchto zákazníkov bolo takmer 40 percent. V porovnaní s bežnými mesiacmi predajne v decembri vydali o vyše 180 percent viac objednávok. Zvyšných 47 percent si svoje objednávky nechalo doručiť na konkrétnu adresu.

Mall.sk spustil povianočné výpredaje

Povianočné nákupy sú medzi slovenskými zákazníkmi už niekoľko rokov veľmi obľúbené. Ceny klesajú o desiatky percent a mnoho ľudí tak počas nich využije peniaze alebo poukazy, ktoré našli pod stromčekom. Na povianočné výpredaje sú zákazníci zvyknutí a 11 percent slovenských domácností potvrdilo, že si niektoré darčeky kupuje až po Vianociach, kedy prichádza ďalšia vlna zliav.

Povianočný výpredaj na MALL.SK sa týka tisícov výrobkov naprieč celým sortimentom. V minulom roku bol najväčší záujem predovšetkým o elektroniku. Viedli LED televízory, mobilné telefóny a malé domáce spotrebiče.

Veľký záujem bol aj o pracie prostriedky a kávové kapsule a medzi TOP 5 produktov sa dostala trochu prekvapivo aj obuv. Po necelom týždni od spustenia výpredajov je aj tento rok doposiaľ najväčší záujem o elektroniku. Napríklad smart hodinky a prenosné slúchadlá zaznamenali viac ako dvojnásobný nárast.

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech