Vianočná reklama, na ktorú čaká celý svet, je konečne tu

  • V polovici novembra sa láme čas. Z jesene pocitovo prechádzame do Vianoc
  • John Lewis, známy britský predajný koncept, prichádza s reklamou, na ktorú každý rok čaká doslova celý svet
  • Tentoraz v spolupráci s potravinovou sieťou Waitrose. Prečo sa tak stalo?
John Lewis
  • V polovici novembra sa láme čas. Z jesene pocitovo prechádzame do Vianoc
  • John Lewis, známy britský predajný koncept, prichádza s reklamou, na ktorú každý rok čaká doslova celý svet
  • Tentoraz v spolupráci s potravinovou sieťou Waitrose. Prečo sa tak stalo?

Tvorcovia vianočnej reklamy John Lewis sa tentokrát presunuli do stredoveku, do malej anglickej dedinky, kde vrcholia prípravy na Vianoce. Hlavnými hrdinami sú Ava a Edgar. Tí nesú posolstvo Vianoc, veľmi autentické a ako je to už pre reklamy Johna Lewisa typické, aj dojímavé.

John Lewis spolu s maloobchodnou sieťou potravín Waitrose ti ukážu, čo je skutočne dôležité, a to nielen počas vianočných sviatkov. Je to priateľstvo, spolupatričnosť a láska. Dva a pol minútová reklama má názov Excitable Edgar a ty máš od dnes možnosť zakúpiť si tematických, vianočných a statočných dráčikov v predajniach John Lewis, Waitrose, ale aj online.

„Show them how much you care“

Premyslené gesto vie niekedy spraviť zázrak. A na Vianoce sa zázraky dejú. Dráčik Edgar sa z vianočných príprav teší. Celé jeho nadšenie a vzrušenie však marí plány dedinčanov a oheň, ktorý mu nestále chŕli z nosa ničí všetko navôkol. Roztopí snehuliaka, rybník, miesto, kde sa deti korčuľujú, podpáli čečinové girlandy zdobiace námestie.

Malá červenovlasá Ava sa mu však rozhodne pomôcť. Keď smutný Edgar niekoľko dní nevylezie zo svojho kamenného domu, kde sa skrýva pred hnevom dedinčanov, rozhodne sa situáciu zmeniť.

Prizve ho ku štedrovečernému stolu. Predtým však Edgar dostane od kamarátky Avy špeciálny darček. Aký? Vianočný puding. Ten totiž nesmie chýbať na sviatočnom stole žiadneho Angličana. Predstavuje domov a spája rodinu.

Edgar ho prinesie medzi oslavujúcich dedinčanov a dokonca aj oheň, ktorý predtým predstavoval problém, začne mať v jednom momente zmysel. Zapáli ním povestný vianočný puding a tak sa štedrovečerná oslava môže vďaka tomuto tradičnému koláču začať. Vianočný puding spojí všetkých dedinčanov, je symbolom Vianoc.

Slávne mená sa spojili, aby vznikli Vianoce

John Lewis a Waitrose sa spojili a vznikol dokonalý vianočný koncept, ktorý obdivujú a so zatajeným dychom sledujú milióny ľudí na svete.

Teší ma, že naše dve značky sa v tohtoročnej vianočnej kampani spojili. Začalo to nápadom – vianočným nadšením malého dráčika a pokračovalo príbehom, v ktorom sa hovorí, že niekedy urobíme mnoho krokov, aby sme najlepším priateľom dali ten najlepší darček. Je to veselé, hrejivé a v našich zákazníkoch rezonuje pocit hľadania perfektného vianočného darčeka pre svojich milovaných,“ povedal v tlačovej správe partner and customer director John Lewis & Partners Craig Inglis.

zdroj: John Lewis

Ústredná pieseň tejto reklamy patrí skupine The Bastille. „Je skvelé byť súčasťou vianočnej reklamy John Lewis. My ako kapela stále radi vylepšujeme klasiku a byť súčasťou orchestrálnej verzie z 80-tych rokov bolo neuveriteľným zážitkom. Dúfam, že aj my dostaneme pod vianočný stromček Edgara!“ prezradil Dan Smith, líder kapely.

Na bratislavskom hlavnom námestí stojí od 31.októbra gigantický vianočný stromček a reklamný svet sa s vervou pustil do vianočného obdobia. Prípravy by mali začať teraz, aby každý všetko stihol.  A vianočné reklamy o chvíľu pohltia všetkých nás. Reklama od John Lewis sa od dnešného rána, 6.00 hod. šíri svetom. A ako každý rok, aj teraz ti prináša niečo extra.

Zdroj: TS John Lewis

Najnovšie video