Kontent je budúcnosť. Množstvo Slovákov netuší ako komunikovať reklamu. Vyhadzujú tak tisíce eur z okna

play icon

Do najnovšej epizódy Let’s Talk Business prijal pozvanie Patrik Vavrovič, výkonný riaditeľ agentúry ContentFruiter. Agentúra, ako už vyplýva aj z jej názvu, je špecialistom na content marketing a v najčerstvejšom diele sa Adam s Patrikom rozprávali najmä o tejto zaujímavej forme marketingu. 

V skratke môžeme konštatovať, že ide o takú formu marketingu, ktorá sa snaží zákazníka osloviť iným spôsobom, nie tlakom, ale naopak, ťahom. „Content marketing ide naproti očakávaniam a potrebám zákazníka. Snažíme sa vytvárať také stratégie, ktoré presne identifikujú potreby zákazníka,“ približuje Patrik Vavrovič s dlhoročnou skúsenosťou v obore.

Hlavnou náplňou práce je vytvárať obsah pre klientov, ktorí obsah produkujú ďalej svojim zákazníkom. „V súčasnosti zastupujeme veľké množstvo segmentov a vidíme, že zákazníci majú rôzne očakávania. Podľa toho nastavujeme rôzne stratégie. V ContentFruiter zastrešujeme segmenty od nábytku, cez fashion, až po priemyselné podlahy.“

Tvorba začína analytickou fázou – spoznať klienta, jeho vízie a následne nastaviť vhodnú stratégiu. Podstatné však je, že stratégia je dlhodobá a vytvára tak dlhodobú hodnotu pre zákazníka. „Na rozdiel od reklamy nejde o kampaň. Ide o záväzok voči zákazníkovi, nejde o jednorazovú aktivitu, ale o kontinuálnu prácu s obsahom a jeho šírením.“

V čom je obsahový marketing unikátny, ako sa líši od bežných marketingových stratégií a čo znamená budovať informačných lídrov? To všetko a oveľa viac sa dozvieš v najnovšom podcaste s Adamom Šipošom.