Wafland sa rozrastá a mení na franšízu. Tento mesiac pribudne aj káva

  • Koncept Wafland slovenského youtubera Exploiteda sa teší veľkému úspechu
  • Do roku 2023 sa chce rozrásť do 27 miest na Slovensku a v Českej republike
  • Okrem nových prevádzok pribudnú aj ďalšie produkty
zdroj: Wafland
  • Koncept Wafland slovenského youtubera Exploiteda sa teší veľkému úspechu
  • Do roku 2023 sa chce rozrásť do 27 miest na Slovensku a v Českej republike
  • Okrem nových prevádzok pribudnú aj ďalšie produkty

Úspešná gastro firma z dielne jedného z najznámejších slovenských youtuberov Expl0iteda otvorila svoju prvú pobočku pomerne nedávno v bratislavskom Auparku. Koncept s názvom Wafland sa sústreďuje na originálnu sladkú pochúťku a ponúka ju v rôznych obmenách. Nájdeš tu napríklad waflu na paličke Wafka, holandské minipalacinky Waflerky, sladký hybrid burrita a wafle Waflito či malé šišky Wafnutky.

Prevádzka sa teší zo strany zákazníkov naozaj veľkému záujmu a darí sa jej natoľko, že sa zakladateľ Peter Altof „Explo“ a CEO Dominik Sumbal rozhodli pretvoriť koncept značky na franchise. Wafland nepozná hranice.  Našim cieľom je, aby mal Wafland zastúpenie vo všetkých krajských mestách na Slovensku, ako aj v Českej republike. Sme presvedčení o tom, že franchízingový model je ten najvhodnejší z dôvodu rýchlosti rastu značky, z dôvodu udržateľnosti kvality a samozrejme, ďalšieho ľudského kapitálu, ktorý získavame vďaka našim partnerom. Pevne veríme, že každý jeden podnikateľ chce byť úspešný a dosahovať čo najlepšie hospodárske výsledky. Do svojho podnikania vkladá energiu a invenciu. Čím je úspešnejší on, tým viac sme úspešní my,“ vyjadril sa Sumbal pre Startitup.

Značka chce pohotovo reagovať na trh a svojim zákazníkom prinášať nové nápady. Preto plánuje v budúcnosti plynule dopĺňať a obmieňať svoje portfólio. Pre Startitup prezradili, že už tento mesiac chcú začať predávať aj kávové nápoje.

Wafland zákazníci momentálne poznajú iba v podobe klasického food court modelu, aký majú možnosť navštíviť v obchodnom centre Aupark. Firma sa však v rámci svojho rozvoja pretransformuje na dva rozličné modely. Jeden bude nasledovať vzor food courtovej pobočky, druhý ale prinesie prevádzky, kde si zákazníci budú môcť v pokoji posedieť a vychutnať obľúbené jedlo.

Na teraz má firma cieľ sústrediť sa na okresné mestá, no do roku 2023 by mohlo byť na území Slovenska a Česka približne 27 prevádzok. Okrem toho, že Wafland tak vytvorí kopec nových pobočiek, vznikne aj množstvo pracovných miesť. Už teraz do svojich radov hľadajú šikovných ľudí, ktorí im pomôžu rozrastať sa. „Pozícií bude mnoho. Od skladníkov, cez smenových zamestnancov v prevádzkach, až po stredný managment na centrále. Čo by som rád spomenul, je program high potential. Vďaka nemu sa totiž môže z ktoréhokoľvek smenového zamestnanca stať náš kolega v centrále či dokonca náš partner v podobe franchízanta,“ objasnil Sumbal.

O autorovi
Soňa Otajovičová