Za koláče mu zákazníci platia aj tisíce eur denne. Jozef z Považskej Bystrice ohromil Paríž

  • Značka Jojo's Dough z dielne mladého Slováka ma našliapnuté na masívnu expanziu
  • Spúšťa rozširovanie vďaka franšízam, o ktoré je veľký záujem
Na snímke je tím Jojo's Dough
Jojo's Dough
  • Značka Jojo's Dough z dielne mladého Slováka ma našliapnuté na masívnu expanziu
  • Spúšťa rozširovanie vďaka franšízam, o ktoré je veľký záujem

Pred časom sme ťa informovali o Slovákovi Jozefovi Kozikovi, ktorý vo Francúzsku začínal ako stavbár a spočiatku neovládal ani miestny jazyk.

Po francúzsky sa naučil, až keď začal pracovať ako čašník. Plány v rámci kariéry v gastre mu však narušila pandémia, a tak sa spolu s priateľkou Josie pustil do vypekania cukroviniek.

Pre tento krok sa rozhodli preto, že obaja boli, aj sú, nadšenci do dobrého jedla. Vypekaním sušienok mali v pláne si zarobiť nejaké peniaze, ktoré by si následne odložili na horšie časy.

Na sociálnych sieťach si však ich cookies získali obdiv státisícov ľudí. Na TikToku pravidelne zdieľajú virálne videá, ktoré získavajú milióny videní. 

V Paríži ich značka cukrárne Jojo’s Dough nedávno otvorila novú prevádzku a zožala masívny úspech. Jozef nám preto viac porozprával, kam sa jeho biznis dva roky od vzniku stihol posunúť, no aj to, aká je jeho aktuálna podnikateľská vízia.

„Už od začiatku nášho biznis dobrodružstva sme mali obrovský dopyt v Paríži hlavne vďaka sociálnym sieťam. Keď sme sa teda blížili k dátumu otvorenia, riadne sme to propagovali a taktiež sme pripravili veľmi zaujímavú zľavu na deň otvorenia, čo prinieslo neuveriteľný počet ľudí a urobilo veľký rozruch,“ objasňuje svoju biznis stratégiu mladý podnikateľ.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Jojo’s Dough (@jojos.dough)

Francúzsko a, samozrejme, aj Paríž sú plné rôznorodých gastro konceptov, ktoré sú vyladené do absolútnej dokonalosti.

Pre niekoho by sa preto mohla zdať nereálne, že cukrárensky neskúsený chlapec z Považskej Bystrice sem príde a vyvolá medzi zákazníkmi ošiaľ. Jozefovi sa to ale podarilo, aj keď priznáva, že to bola naozaj náročná cesta.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá