Žilinčania rozbiehali biznis len s 300 eurami vo vrecku. Teraz bodujú s ich neštandardným produktom a ohlasujú veľké plány

  • Prémiové ochutnávky aj expanzia do zahraničia
  • Mladý pár zo Žiliny vybudoval úspešný biznis od nuly
Gentlejam
Gentlejam
  • Prémiové ochutnávky aj expanzia do zahraničia
  • Mladý pár zo Žiliny vybudoval úspešný biznis od nuly

Slovenská značka Gentlejam sa posúva každým rokom vpred priam míľovými krokmi. Iveta Hrabovská, CEO Gentlejam otvorene hovorí okrem iného aj o výzvach spojených s rastom firmy, rovnováhe medzi rodinným a pracovným životom či vízií značky do budúcnosti.

Ambiciózne ciele pre rok 2024

Iveta hovorí, že do roka 2024 vstúpili spolu s tímom s pomerne dosť odvážnymi víziami.

„Naším cieľom je strojnásobiť obrat, dostať sa do všetkých 5 hviezdičkových hotelov na Slovensku, spolupracovať s TOP slovenskými šéfkuchármi a otvoriť český trh.“

V pláne sú aj tri mega projekty – rozšírenie ponuky epických ochutnávok o dva jedinečné koncepty, séria videí so šéfkuchármi, ktorí budú učiť ľudí tvoriť jedlá s Gentlejam-ami a do ponuky pribudnú aj nové produkty, ktoré rozšíria portfólio.

Gentlejam
zdroj: Gentlejam

„Nebudem bližšie prezrádzať detaily, pretože práve všetko ladíme a doťahujeme najmenšie detaily, ale opäť raz budeme prví, ktorí prídu na slovenský trh s niečím absolútne unikátnym a zážitkovým.“

Ochutnávky a novinky

Gentlejam poskytuje klientom aj špeciálne ochutnávky, ktoré si získali prémiovú klientelu.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá