Živú panorámu na RTVS nahradila Zbojnícka panoráma: Aké sú lyžiarske podmienky v Marhulô Brdo?

nicolaus
ST. Nicolaus

Takmer každý pozná zábery z webkamery na zahmlené štíty hôr s typickou grafikou a názvami lyžiarskych stredísk. Kedysi dávno natáčanie v štýle Živej panorámy využila aj kapela Chiki Liki Tu-a v legendárnom klipe „Láska moja, kde si?“. V týchto dňoch môžete na RTVS zachytiť podobné zábery – Malinô Brdo však nahradilo Marhulô Brdo a hory v pozadí sú namaľované na etikete.

Netradičné zobrazenie panorámy je kampaňou obľúbenej značky ovocných destilátov Zbojnícka. Značka v týchto dňoch uviedla do predaja limitku, ktorú zdobia etikety 3 ikonických slovenských hôr – Gerlachu, Kriváňa a Lomnického štítu.

„Ide o tri ručne maľované a kvalitne spracované etikety, ktoré nájdete na Slivovici, Marhuľovici a Hruškovici našej značky,“ vysvetľuje Tomáš Šablica, brand manažér ST NICOLAUS. „Zbojnícka tak udržuje poctivé remeslo zvnútra i zvonku fľaše.“

IMG_4539
zdroj: ST. Nicolaus

Výhľad na vysoké výhry

Video neponúka len výhľad na maľované hory, za sprievodu typickej fujarovej hudby a hlasu Ondreja Kandráča, ale aj výhľad na veľké finančné výhry v celkovej hodnote viac ako 10.000 eur.

Upútavka na súťaž ZBOJNÍCKA PANORÁMA je tak výzvou aby každý, kto vyzbiera všetky tri fľašky Zbojníckej, s nimi natočil alebo odfotil panorámu. Následne ju pošle mailom na sutaz@nicolaus.sk a môže vyhrať okamžitých 350 eur.

„Nechceli sme zákazníkom sťažovať cestu k výhre. Vysoká výhra sa dá získať bez naťahovania, bez registrácie. Dôležitý je len čas. Vyhrávajú tridsiati, ktorí pošlú panorámu s 3 fľaškami ako prví,“ dopĺňa Tomáš Šablica zo ST. NICOLAUS.

Súťažné príspevky so Zbojníckymi panorámami, ktoré vznikli v obývačkách zákazníkov, si môžete pozrieť na sociálnych sieťach Zbojnícka, kde budú postupne zverejňované až do 31. marca 2024.

Kampaň vytvorili pre Zbojnícku Ateliér Pútnici. Jej súčasťou sú TV spoty, online kampaň i spolupráca s portálom Startitup a s Kandráčovcami.

Najnovšie videá

Trendové videá