Značku Pepsi takmer v celej strednej Európe ovládne české Mattoni

  • V nápojovom priemysle na Slovensku sa dejú veľké veci
  • Karlovarské minerálne vody sa stávajú výhradným distribútorom PepsiCo na Slovensku, v Česku aj v Maďarsku
  • Celý obchod musí ešte prešetriť protimonopolný úrad, pretože skupina KMV sa tak stáva najväčším dodávateľom nealkoholických nápojov a minerálnych vôd v našom regióne
COFI5UJU8AAUgXk.jpg large
Twitter
  • V nápojovom priemysle na Slovensku sa dejú veľké veci
  • Karlovarské minerálne vody sa stávajú výhradným distribútorom PepsiCo na Slovensku, v Česku aj v Maďarsku
  • Celý obchod musí ešte prešetriť protimonopolný úrad, pretože skupina KMV sa tak stáva najväčším dodávateľom nealkoholických nápojov a minerálnych vôd v našom regióne

Karlovarské minerálne vody a. s. (KMV) pred pár dňami oznámili veľký krok vo svojom biznise. Stávajú sa výhradným distribútorom a odoberateľom licencie PepsiCo v Česku, Maďarsku a aj na Slovenku. Spoločnosť o tom informovala vo svojej tlačovej správe.

Celý obchod musí preveriť ešte protimonopolný úrad, pretože skupina KMV stane najväčším dodávateľom minerálnych vôd a nealkoholických nápojov v našom regióne. Aj napriek tomuto zdržaniu by však k dokončeniu transakcie malo dôjsť už v polovici tohto roka a KMV tak môže čakať potešujúci 50-percentný nárast svojho ročného obratu.

Podľa tlačovej správy, si skupina Karlovarských minerálnych vôd drží na Slovensku druhú pozíciu na trhu prírodných minerálnych vôd a vďaka novému obchodu sa rozrastie o tri firmy vo všetkých troch spomínaných krajinách. KMV tak so svojimi 900 zamestnancami, dvoma výrobnými miestami a súčasným ročným obratom približne 4,2 miliardy českých korún, rozšíri svoje portfólio o produkty Pepsi, Mirinda, 7up, Gatorade, Mountain Dew, Lipton, Evervess, Rockstar, džúsy a pramenitú vodu Toma a limonády Slice. Spolu s nimi pribudne aj distribúcia zemiakových lupienkov Lay´s a Cheetos.

Alessandro Pasquale, generálny riaditeľ skupiny Karlovarské minerálne vody o obchode povedal: „KMV v posledných rokoch potvrdzujú status úspešnej českej firmy, ktorá svoje know-how z tuzemska predáva ďalej a úspešne rozvíja svoje zahraničné akvizície. Sme hrdí, že sme medzi niekoľkými českými firmami, ktoré takto expandujú do zahraničia a sú strategicky i finančne pripravené a schopné kupovať lokálnych výrobcov.“

Zdroj: kmv.cz/TS

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech