Známa značka obľúbenej kozmetiky otvorí svoju prvú predajňu na Slovensku

  • Pred pár rokmi sa jeden malý obchodík s voňavou britskou kozmetikou nachádzal aj v Bratislave, a to pod Michalskou bránou
  • Ten však zatvorili a tak značka úplne opustila slovenský trh
  • Dnes sa na Slovensko vracajú a od 25.októbra ich nájdeš v bratislavskom Auparku
  • The Body Shop má okrem farebných produktov aj špeciálny koncept
zdroj: archiv: The Body Shop
  • Pred pár rokmi sa jeden malý obchodík s voňavou britskou kozmetikou nachádzal aj v Bratislave, a to pod Michalskou bránou
  • Ten však zatvorili a tak značka úplne opustila slovenský trh
  • Dnes sa na Slovensko vracajú a od 25.októbra ich nájdeš v bratislavskom Auparku
  • The Body Shop má okrem farebných produktov aj špeciálny koncept

Pod Michalskou bránou rozvoniaval malý The Body Shop niekoľko rokov. Išlo o franšízu. Neskôr sa však jeho majiteľ rozhodol zmeniť smerovanie svojho boznisu a v roku 2013 postupne zo slovenského trhu odišiel. Týmto spôsobom prišlo Slovensko o jedinú predajňu The Body Shop.

Okolité krajiny sa mohli pýšiť niekoľkými. Nielen v hlavných mestách, ale aj v iných väčších. Pred niekoľkými dňami ohlásili návrat a prvú predajňu otvoria práve v Bratislave.

zdroj: archív: The Body Shop

Najprv Aupark a do roka ďalší

Kým v ostatných krajinách V4 je The Body Shop súčasťou každého lepšieho obchodného centra, na Slovensku sa do žiadneho nikdy nedostal. Je to tým, že by slovenský zákazník o tento druh produktov nemal záujem?

Momentálne sme v situácii, kedy znovu rozbiehame sieť predajní tejto značky s miestnym partnerom – The Avanzo Slovakia s.r.o. Ten nám prinesie relevantnú trhovú expertízu. My si tak môžeme byť istí, že The Body Shop bude stabilnou a úspešnou značkou na slovenskom trhu,“ povedala pre Startitup Julia Inzsol, riaditeľka komunikácie pre The Body Shop Maďarsko.

zdroj: archív: The Body Shop

The Body Shop má už svoje dlhoročné zastúpenie v Maďarsku, Poľsku aj v Českej republike. Otvorením predajne v bratislavskom Auparku bude tak mať konečne zastúpenie a pokrytie na celom stredoeurópskom trhu tak prostredníctvom kamenných predajní, ako aj e-commerce.

Spoločnosť Avanzo Slovakia s.r.o má s rozvojom značky na Slovensku veľké plány. Okrem kamennej predajne spustí aj online predaj cez e-shop.

Po tom, ako 25.októbra otvoríme v Auparku, plánujeme aj otvorenie druhej predajne. Tá by mala byť verejnosti k dispozícii v priebehu budúceho roka,“ dodáva Julia Inzsol a prezrádza, že v nasledujúcich rokoch sa na Slovensku plánujú otvoriť dokopy štyri predajne tejto značky. A budú aj mimo hlavného mesta.

zdroj: Archív: The Body Shop

Tradícia od 70-tych rokov 20. storočia

Keď v roku 1976 v britskom prímorskom mestečku Brighton značka vznikla, jej zakladateľke Anite Roddick by sa ani nesnívalo, aký ošiaľ za pár desaťročí spôsobí. S portfóliom viac ako 1000 produktov, ktoré predáva v takmer 3,000 vlastných predajniach ale aj frančízach sa rozpriestranila do viac ako 65 krajín sveta.

zdroj: Archív: The Body Shop

Značka sa buduje dlho a ťažko. No The Body Shop je dnes už svetový lovebrand. Nedávno vznikla vegánska kozmetická rada a to je aj dôkazom promptnej reakcie komerčnej kozmetickej siete na potreby zákazníka. Tvorcovia kozmetiky si zakladajú na pôvode jednotlivých zložiek, ktoré sú z veľkej časti na prírodnej báze a svojich predajom a kampaňami sa snažia vykročiť z davu a bojovať proti komerčnej kráse a stereotypom, ktoré spoločnosť vytvára.

zdroj: archív: The Body Shop

Oslavujeme diverzitu ľudí a odmietame stereotypy. Zodpovedne pristupujeme k odmeňovaniu našich dodávateľov a obchodných partnerov. To je základom nášho biznisu. Bojujeme za to, čo je správne. Pomáhame našim ľuďom rásť a posilňujeme ich potenciál,“ prehlasujú na oficiálnej stránke marketéri značky The Body Shop a zároveň vysvetľujú ciele, ktoré si stanovil naplniť do roku 2020.

Najnovšie video