Známy Slovák boduje v zahraničí: Svojou „vodkovou pizzou“ sa chystá dobyť Hollywood

  • David Dobrik sa vrhá do biznisu s vlastnou značkou reštaurácie
  • Podávať bude najpopulárnejšie americko-talianske jedlo
  • David Dobrik sa vrhá do biznisu s vlastnou značkou reštaurácie
  • Podávať bude najpopulárnejšie americko-talianske jedlo

David Dobrik je aktuálne jednou z najvýraznejších postáv a tvorcov na platforme YouTube. Jeho videá, ktoré tvorí so svojou Vlog Squad, sa tešia vysokej sledovanosti a popularite. 

Zväčša ide o záznam ich každodenného života, ktorý je zostrihaný do pomerne krátkych videí. Tie sú nabité netradičnou akciou. Aj toto mu odomklo cestu k dnes už viac ako 18 miliónom fanúšikom na jeho YouTube kanáli a 11,6 miliónov na Instagrame.

David však teraz mieri ku gastro biznisu. Rozhodol sa zaujať a predstavil svetu netradičný koncept, aký v našich končinách nie je až taký známy. 

S jeho menom sa spája veľa kontroverzie

Davidovo meno bolo na zozname najlepšie zarábajúcich tvorcov na svete, po čase sa však jeho meno spájalo s kauzou, ktorá ho pripravila o nemalé peniaze. Člen jeho „vlog squad“ Doma Zeglaitis bol obvinený zo znásilnenia.

Ako uvádza NBC News, tak od tohto momentu to s Davidom šlo dolu vodou a značky, ktoré s ním spolupracovali, od neho dávali ruky preč. Išlo o skutočne veľké svetové firmy, ako je napríklad EA Games, DoorDash, Shave Club alebo General Mills. 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa DAVID DOBRIK (@daviddobrik)

Po týchto obvineniach si dal rodák z Košíc pauzu od tvorby. Tá však trvala len pár mesiacov a mladý David sa rozhodol na platformu vrátiť. Krátko na to čelil ďalšej kauze. Jeff Wittek, jeden z jeho priateľov, sa totiž obrátil proti nemu a podal na neho žalobu. Tá sa okrem iného mala týkať údajného ohrozenia života pri natáčaní niektorých „kúskov“. 

Táto kauza dala definitívnu bodku za Davidovou tvorbou. Odvtedy sa už neobjavilo žiadne ďalšie jeho video, dokonca ani podcast VIEWS, ktorý produkoval s Jasonom Nashom. 

Rozhodol sa vstúpiť na gastro trh

Množstvo youtuberov či influencerov sa rozhodne využiť internetovú slávu na vytvorenie vlastného úspešného biznisu, pomerne častá býva napríklad vlastná značka oblečenia. Obvyklé sú aj kolaborácie s rôznymi firmami, kde výsledkom sú ich vlastné produkty.

Do biznisu s vlastnými reštauráciami sa však veľa známych tvárí nepúšťa. Gastro si vyžaduje množstvo času a je náročné vybudovať vlastný podnik tak dobre, aby nečelil kritike. 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa MrBeast Burger (@mrbeastburger)

Do dnešného dňa medzi najznámejších ľudí s vlastnou sieťou reštaurácií patrí nepochybne Jimmy Donaldson, tiež známy ako Mr. Beast. On už na trh priniesol svoje burgrárne MrBeast Burger. Aktuálne dosiahli veľký míľnik – na konte majú prvú tisícku otvorených reštaurácií po celej severnej Amerike a Európe.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa DAVID DOBRIK (@daviddobrik)

Dobrik už dlhšie avizoval otvorenie jeho vlastného konceptu pizzerie s názvom Doughbrik’s. Minulý týždeň sa svet po dlhých prípravách konečne dočkal dátumu otvorenia. Youtuber na Instagrame informoval, že brány sa chystajú otvoriť už 12. novembra. Prvá prevádzka sa bude nachádzať v Hollywoode. Ak sa koncept ujme, je pravdepodobne len otázkou času, kedy sa celý koncept rozrastie aj do franšízingu. 

Chce spojiť zábavu s dobrým jedlom

Do tohto projektu však nevstupuje sám. Spolu s ním sa majiteľom stal aj jeho kamarát Ilya, ktorý figuroval aj v jeho videách. Pizza, ktorú majú podávať, by mala byť v štýle Chicago – bude teda pečená na špeciálnej pizza panvici. Netradičným prvkom je však vodková omáčka, ktorá bude tvoriť základ tejto pizze. Doobjednať si ju však budeš vedieť aj osobitne. 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Doughbrik’s (@doughbriks)

„Doughbrik’s vzniklo, pretože som z Chicaga a milujem pizzu. Je to pizza v krčmovom štýle, takže je naozaj tenká. Omáčka je veľmi sladká. Kvapkáme to medovou glazúrou. Máme pizzu s názvom ‚The Doughy Doughbrick‘. Tá bude na spôsob Detroitu, s hrubším cestom, pripomínajúca focacciu. Pre nás je to vzrušujúci proces. Pracujeme na tom dva roky. Na jeseň 2022 by sme mali otvoriť a som naozaj nadšený. Toto je niečo, čo je pre mňa naozaj nové. Fyzický objekt pre digitálneho človeka. Preto si myslím, že je to šialené, pretože všetko je online,“ povedal pre Forbes Dobrik.

Zdroje: NBC News, Forbes, Instagram

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá