TOP marketingové kampane, ktoré v poslednej dobe pobláznili alebo pobúrili Slovákov

  • Marketing je celkovo o pobláznení alebo pobúrení. Vždy je to dvojsečná zbraň a väčšinou to starších nahnevá a mladších nadchne.
collage
  • Marketing je celkovo o pobláznení alebo pobúrení. Vždy je to dvojsečná zbraň a väčšinou to starších nahnevá a mladších nadchne.

Toto sú niektoré z kampaní, ktoré toto leto pobláznili Slovákov. Niektoré kampane siahajú až na čierny alebo vulgárny humor, ale to je práve to, prečo sú zaujímavé. Tak ako som spomenula, každá kampaň je pre každého iná a tu je zoznam hejtov aj oceňovania dobrých kampaní z roku 2016.

Jeba do ruky

Jeba od firmy Herbert sirupy, ktorá robí domáce a kvalitné ovocné sirupy, mala byť hviezdou festivalového leta. Jeba do ruky je mie­šaný drink, ktorý je vyrobený z vína a kvalitných sirupov. Má byť rov­nako kva­litná, ako všetky ich ostatné pro­dukty. Potom, ako sa infor­má­cia o novom nápoji obja­vila na Face­bo­oko­vej stránke Her­bert siru­pov, spus­tila sa pod ňou vlna komen­tá­rov. Niektoré boli naozaj plné hejtu na názov, dizajn a cestu, akou sa firma uberá.

Mňa to však zaujalo, no keďže potichu a potajme hejtujem festivaly, začala som hľadať množstvo hashtagov na instagrame a facebooku. Lebo ak niečo fakt letí, ľudia hashtagujú ako blázniví. Instagram mi vyhodil 20 spomenutí, pritom jedno z toho bolo ako si chalan robí kuracie mäso a asi si ho teda ,,jebne do ruky“. Facebook spomenutia tohto nápoja boli najmä okolo stránky firmy, ktorá ju vyrába, čiže taktiež nič moc. Celkovo to asi môže byť zaujímavé ale hashtag popularita asi až tak nejde.

jeba

foto: HerbertSirupy/ FB

Kefírer

Český Kefírer vyvolal asi ešte viac ohlasov. Niektorí ľudia boli dotknutí, urazení a podobne, vďaka dizajnu podľa zlého muža. Dizajn fľaše je veľmi minimalistický, aby neukázali presne tvár, avšak základné ochlpenie presne každému evokuje tú správnu osobu. Kefírer je vo viacerých príchutiach, a vraj obsahuje len vybrané kultúry a výrazne zvyšuje koncentráciu. Vďaka nemu sa máte cítiť ako nadčlovek a ich webové stránky vás lákajú preniknúť do „ríše Kefírera“. Podľa môjho názoru, skvelé využitie slov, nápaditý dizajn a určite úspech.

kefirer

foto: kefirer.cz

Good Idea Slovakia

Staré logo Slovak Travel Agency už bolo zrelé na zmenu, a tak prišiel dizajn Good Idea Slovakia. Toto nové logo vyvolalo u Slovákov zmiešané reakcie, no aspoň sa o ňom hovorilo. Či bolo toto riešenie naozaj „Good Idea“, sa ukáže až časom – cieľom loga je totiž podporiť a propagovať turizmus a investície na Slovensku.

Good-idea

foto: placementslovakia.com

Bažant ’73

Nová a lepšia príchuť Bažantu s krásnymi fľaškami. Pivo chutí fakt perfektne a to si na pivo ani veľmi nepotrpím. Keďže mám rada všetko staré a iné a malé a tučné, fľašky sú ďalšou trefou do čierneho a tejto kampani, ktorá sa spojila so starými slovenskými grafikmi na návrh plagátov po starom, fakt nie je čo vytknúť.

bazant

foto: zlatybazant.sk

KOUN

Zmrzlina podávaná z tradičných talianskych nádob v centre Bratislavy láka stovky ľudí. Rady na Koun sú nekonečné, každý si ich však rád vystojí aby zíkal tú originálnu podomácky vyrobenú taliansku zmrzlinu. Pripravujú ju každý týždeň a všetko je chutné a farebné.

kounnnn

 

foto: koun

Ktoré kampane oslovili alebo nahnevali teba?

Zdroj titulnej fotografie: kefirer.cz/slovakiaplacement.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech