Andreine
Andreine
Andreine

25-ročná Slovenka si vytvorila vlastnú značku. Boduje s ňou vo svete

  • Andrea vo veku 20 rokov začala vyvíjať vlastnú 100 % prírodnú kozmetiku na vlasy
  • Dnes s ňou žne úspechy vo svete a má aj svoj trichologický salón
  • Andrea vo veku 20 rokov začala vyvíjať vlastnú 100 % prírodnú kozmetiku na vlasy
  • Dnes s ňou žne úspechy vo svete a má aj svoj trichologický salón

Andrea Kuchtová pochádza z Púchova, kde zároveň študovala módne návrhárstvo a marketing. Mladá Slovenka priznáva, že aj ona patrila medzi ľudí, ktorí si vlasy dlhodobo ničili a vlasovú kozmetiku si vyberajú len na základe vône. Svoj problém sa jej ale podarilo pretaviť do biznisu.

Po ukončení strednej školy sa rozhodla ísť pracovať do zahraničia. Mimo Slovenska si na ženách začala všímať krásne lesklé a zdravé vlasy. Keď sa s nimi rozprávala a pýtala sa ich na to, čo robia s vlasmi, všetky sa zhodli v tom, že používajú prírodnú vlasovú kozmetiku. 

Zároveň Andrea nenašla takú, ktorá by vyhovovala jej pokožke a vlasom na 100 %. Vždy mala s nejakým produktom problém a nesadol jej. Ak aj v obchodoch hľadala 100 % prírodnú vlasovú kozmetiku, častokrát tie, ktoré mali na obale napísané, že sú ekologické, prírodné či vegan, podľa zloženia klamali. 

Následne si prechádzala vlastnou premenou. Začala viac študovať materiály o vlasoch, zložení vlasovej kozmetiky, o účinných látkach a celkovo o prístupe k zdravej pokožke hlavy. Tvrdí, že či chceme, či nie, kvalita vlasov závisí od zdravia našej pokožky na hlave. O svojich zisteniach a analýzach, ktoré testovala sama na sebe, časom začala hovoriť aj na svojom Instagrame, kde má aktuálne takmer 60-tisíc sledovateľov.

Pridávala rady, tipy, fotky a videá. Postupom času jej začalo písať veľmi veľa žien s prosbou o pomoc. Často jej písali aj celé životné príbehy, pretože v nej našli dôveru a potrebovali sa s niekým poradiť. Veľmi ju to to bavilo a priviedlo k myšlienke vývoja vlastnej 100 % prírodnej kozmetiky.

  • Ako sa Andrea dostala vďaka problémom v puberte k prekvitajúcemu biznisu?
  • Čo bolo na rozbehu podnikania v mladom veku absolútne najnáročnejšie?
  • Ako sa jej podarilo uchytiť na svetových trhoch aj bez marketingu
  • Prečo hľadá ľudí, ktorí budú na jej nápade taktiež zarábať? 

Pri zrode nápadu si mala len 20 rokov, mala si už v tomto období podnikateľské zmýšľanie? Aký si si stanovila cieľ? 

Áno. Vždy som mala sen, že vytvorím niečo vlastné, čo bude pomáhať druhým ľuďom. Vždy som bola cieľavedomá, nie vždy som zmýšľaním zapadala do kolektívu. Môj cieľ bol pre mňa dlhodobo jasný: odísť do zahraničia, zarobiť si peniaze a investovať do vlastného biznisu.

u1
zdroj: Andreine
Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Aktuálne čítajú

Trendové videá