7 vecí, vďaka ktorým sa ti bude v práci dariť lepšie

  • Ľudia, ktorí sú v tom, čo robia úspešní, robia jednoducho niektoré veci inak. Dobrou správou je, že ich tak môžeš robiť aj ty - a to bez toho, aby ti to zabralo veľa času.
  • Ľudia, ktorí sú v tom, čo robia úspešní, robia jednoducho niektoré veci inak. Dobrou správou je, že ich tak môžeš robiť aj ty - a to bez toho, aby ti to zabralo veľa času.

#1: Staraj sa o svoje zdravie

Dobré zdravie je totiž zdrojom tvojej energie a produktivity. Ak chceš dosahovať svoje ciele, nezanedbávaj spánok, zdravú výživu a cvičenie. Veľmi dôležité je tiež vedieť zvládať stres. Ak si udržíš nielen zdravé telo, ale aj zdravú myseľ, odmenou ti bude možnosť podať ten najvyšší výkon.

#2: Maj svoj ranný rituál

Začni deň niečím, čo ti hneď zrána spraví radosť a nakopne ťa energiou. Každému vyhovuje niečo iné, niektorí ľudia si radi privstanú kvôli cvičeniu, iní kvôli meditácii, iní zas preto, aby získali pokojnú hodinku na čítanie. Je to len na tebe, vyber si ale niečo, čo bude len „tvoje“ a bude ťa to vystihovať.

Zdroj: dailylife.com.au

#3: Ak je to možné, niektoré úlohy deleguj

Ak ti niektoré pracovné úlohy, ktoré nie sú najlepšie ohodnotené berú píliš veľa času, popremýšľaj nad tým, či by si ich nemohol na niekoho delegovať (pomôcť ti môžu napríklad virtuálni asistenti). Ušetrený čas môžeš investovať do niečoho, čo ti prinesie väčší zisk alebo lepšie príležitosti.

#4: Netrp pocitom viny, ak niekomu povieš „nie“

Možno by si rád vyhovel čo najviac ľuďom, no niekedy je to skôr na škodu. Ak cítiš, že máš toho už naozaj veľa, neboj sa povedať „nie“. Ušetríš si tým nielen svoj cenný čas, ale aj svoju energiu, ktorú môžeš nasmerovať do oblastí, ktoré si zvolíš sám.

Zdroj: pexels.com

#6: Nedopusť, aby si stal obeťou syndrómu vyhorenia

Je prirodzené, že máš „hlad“ po úspechu a chceš niečo dokázať, no nezabúdaj na to, že s tvrdou prácou je bezprostredne spojený aj relax. Dopraj si v týždni minimálne 1 deň voľna, kedy nebudeš robiť naozaj nič. Tvoja myseľ to nevyhnutne potrebuje a za oddych sa ti odvďačí novými nápadmi a vyššou produktivitou.

#7: Nepoužívaj „to-do list“, ale kalendár

Nekonečný zoznam úloh, ktoré ešte musíš dokončiť môže byť mnohokrát demotivujúci. Nesústreď sa preto na množstvo úloh, ktoré ešte musíš spraviť – koncentruj sa nato, kedy ich spravíš. Hneď ako ti pribudne nejaká nová pracovná povinnosť, nepripíš si ju na zoznam povinností, zapíš si ju rovno do kalendára. Začneš sa ňou teda zaoberať jednoducho až vtedy, keď príde „jej čas“.

Zdroj: iheartintelligence.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech