METRO – spoľahlivý partner, ktorý pomáha slovenským obchodníkom rásť už 25 rokov
Už štvrťstoročie stojí METRO po boku slovenských podnikateľov – od majiteľov reštaurácií, hotelov či kaviarní až po lokálnych obchodníkov. Pomáha im obstáť v konkurencii, modernizovať sa a zachovať si osobný prístup, vďaka ktorému sú ich prevádzky dôležitou súčasťou komunít. Dôkazom sú aj rodinné potraviny Brigantovcov z Čataja a Baranyaiovcov z Dunajskej Stredy – dve rôzne cesty spojené spoločným partnerom.
Príbeh z Čataja: od perín k potravinám pre celú obec
Manželia Brigantovci začínali podnikať už v roku 1989 – šili posteľnú bielizeň a paplóny. Postupne rozšírili podnikanie o predaj textilu, obuvi a napokon otvorili obchod s potravinami, ktorý sa stal neoddeliteľnou súčasťou života v obci Čataj. Dnes sú ich potraviny jedinou predajňou v dedine.
„Zákazníci sú dnes náročnejší, no keď im načúvate a ponúkate to, čo potrebujú, zostávajú vám verní,“ hovorí Katarína Brigantová, ktorá v METRO nakupuje niekoľkokrát týždenne. „V METRO nájdem všetko – od mliečnych výrobkov po trvanlivé potraviny. Páči sa mi aj objavovať novinky, ktoré potom ponúknem svojim zákazníkom.“



Zapojenie do franšízovej siete Môj obchod, ktorú METRO zastrešuje, im prinieslo silu značky, marketingovú podporu a lepšie podmienky pri nákupe tovaru. „Pre malé obchody je to veľká pomoc – umožňuje im rásť, lepšie plánovať a pritom si zachovať osobný prístup,“ dodáva Romain Vincent, generálny riaditeľ METRO Slovensko.

Rodinný biznis z Dunajskej Stredy: z prístavby k modernej predajni
V roku 1997 otvorili manželia Baranyaiovci v Dunajskej Strede malý obchod priamo v prístavbe rodinného domu. Dnes prevádzkujú moderné potraviny s rýchlym občerstvením a stabilnou klientelou. Aj oni patria k dlhoročným partnerom METRO.
„Keď METRO na Slovensku ešte nebolo, chodili sme nakupovať do Rakúska a Maďarska,“ spomína Ladislav Baranyai. „Dnes nám METRO šetrí čas aj prácu – kombinujeme osobné nákupy s online objednávkami cez METRO Distribúciu.“
Ich úspech je dôkazom, že aj malé predajne dokážu obstáť popri veľkých reťazcoch. „Najväčšou výzvou boli veľkí hráči, no vďaka stabilným zákazníkom a spoľahlivým dodávkam sme obstáli,“ dodáva.


METRO – viac než veľkoobchod
Príbehy Brigantovcov a Baranyaiovcov ukazujú, že METRO nie je len miestom, kde si podnikatelia chodia po tovar. Je to partner, ktorý rozumie ich potrebám a pomáha im rozvíjať podnikanie – či už prostredníctvom poradenstva, logistickej podpory, digitálnych riešení alebo franšízy Môj obchod.
„METRO pre nás znamená pomoc a spoľahlivosť. Neviem, kde by sme bez neho boli,“ hovorí Ladislav Baranyai.
Katarína Brigantová dodáva: „METRO sa mení, ale zostáva rovnaké v tom najdôležitejšom – v ústretovosti a dôvere.“

25 rokov partnerstva a dôvery
Za 25 rokov na Slovensku si METRO vybudovalo pozíciu kľúčového partnera pre gastronómiu, hotely, reštaurácie, obchodníkov aj drobných podnikateľov. Spojuje ich spoločná vízia – ponúkať kvalitné produkty, osobný prístup a služby, ktoré zefektívňujú ich podnikanie.
METRO tak už štvrťstoročie dokazuje, že úspech slovenských podnikateľov je aj jeho vlastným úspechom.
(Tento článok vznikol v spolupráci so spoločnosťou METRO Slovakia pri príležitosti 25. výročia jej pôsobenia na slovenskom trhu.)

Čítaj viac z kategórie: PR