Kauza Fera Jokea má dohru, Tesco stiahlo všetky reklamy. Spoločné projekty už nemá v pláne
- Fero Joke prišiel o spoluprácu s Tescom
- Reklamy s komikom stiahli
- Fero Joke prišiel o spoluprácu s Tescom
- Reklamy s komikom stiahli
Tesco Stores SR po viac než týždni definitívne reagovalo na kauzu okolo komika Fera Jokea. Známy reťazec potvrdil, že v spolupráci s influencerom Františkom Košarišťanom pokračovať nebude.
Informujú o tom Aktuality, ktoré zverejnili vyjadrenie hovorkyne Tesca Márie Zerzanovej. Podľa jej slov spoločnosť situáciu preverila a ďalšie spoločné projekty s komikom už nemá v pláne.
Ide o prvý jasný a rázny krok veľkej značky po incidente, ktorý sa stal začiatkom decembra v Prahe. Fero Joke tam po vystúpení v talkshow Dobre bude čelil obvineniam dvoch fanúšikov, ktorí tvrdili, že ich počas spoločného fotenia se*uálne obťažoval.
Obťažovanie v Prahe
Muži svoje svedectvo zverejnili vo videu na sociálnych sieťach a prípad sa rýchlo dostal do médií. Samotný Fero Joke sa k obvineniam priznal a verejne sa ospravedlnil. Tvrdí, že v osudný večer podcenil alkohol.
View this post on Instagram
„Možno ste zachytili video popisujúce nedorozumenie medzi mnou a dvojicou fanúšikov v Prahe. Urobil som chybu. Často za chyby kritizujem iných, upozorňujem na ne a parodujem ich. Preto si uvedomujem, že na moje vlastné konanie máte zvýšené nároky a cítite sklamanie,“ uviedol na sociálnej sieti.
Zároveň deklaroval, že chce vytvárať bezpečné prostredie a urobí všetko pre to, aby sa podobná situácia neopakovala. Odvtedy sa stiahol z verejného priestoru a na sociálnych sieťach je neaktívny.
Tesco stiahlo reklamné spoty s Ferom Jokeom z televízneho vysielania aj z online priestoru už krátko po vypuknutí kauzy. Reklama so sloganom „Nesiem vám“, v ktorej vystupoval v role vedúcej predajne, bola súčasťou vianočnej kampane.
Značky sú opatrné
Zatiaľ čo Tesco sa rozhodlo spoluprácu ukončiť, iné veľké firmy volia opatrnejší postup. Slovenská sporiteľňa uviedla, že si váži dlhodobú spoluprácu s komikom a berie do úvahy jeho verejné ospravedlnenie.
Ako uvádzajú Aktuality, podobne reagoval aj operátor O2, ktorý tvrdí, že situáciu pozorne sleduje, no momentálne nemá s Ferom Jokeom naplánovanú dlhodobú spoluprácu. Poisťovňa Uniqa zdôraznila, že komik nie je jej ambasádorom a akékoľvek neprimerané správanie považuje za neprijateľné.
So žiadosťou o vyjadrenie sme kontaktovali aj samotného Františka Košarišťana . Po obdržaní odpovede budeme článok aktualizovať.
Čítaj viac z kategórie: Zo Slovenska
Zdroje: Aktuality, Facenook, Aktuality