Ako počas koronakrízy nepribrať? Profesionálny tréner radí najľahšie spôsoby na domáce cvičenie

  • V tomto podcaste si vypočuješ Dominika Hopjaka, profesionálneho trénera, ktorý ti poradí, ako sa počas koronakrízy udržať fit
  • Pre tých, ktorí doteraz veľmi necvičili, nie je ideálny čas začínať v plnom nasadení. Najmä pri brušákoch či behu, môžeš prísť k zraneniu
  • Ideálna je chôdza a človek by mal denne spraviť aspoň 10 000 krokov. Von samozrejme treba ísť s rúškom a niekam, kde je menej ľudí
 srcset
  • V tomto podcaste si vypočuješ Dominika Hopjaka, profesionálneho trénera, ktorý ti poradí, ako sa počas koronakrízy udržať fit
  • Pre tých, ktorí doteraz veľmi necvičili, nie je ideálny čas začínať v plnom nasadení. Najmä pri brušákoch či behu, môžeš prísť k zraneniu
  • Ideálna je chôdza a človek by mal denne spraviť aspoň 10 000 krokov. Von samozrejme treba ísť s rúškom a niekam, kde je menej ľudí

Profesionálny tréner Dominik Hopjak z YAathletics nám v rozhovore priblížil fungovanie fitness trénera počas epidémie koronakrízy.

Zabehol IRON mana a týždenne zabehne polmaratón a zabicykluje aj 100 km. Tí, ktorí doteraz necvičili by mali začať zvoľna. Na brušáky či angličáky môžeš rovno zabudnúť. Dominik ti prezradí, ako pracovať so svojim telom a ako by sa mal znížený pohyb odraziť na tvojej strave. V závere videa ti Dominik ukáže, ako si spraviť rannú rozcvičku a ktoré cviky ti precvičia celé telo. Zdá sa to ľahké. Dokážeš to?

Najnovšie video