Ako re-launch zachránil Foursquare

  • Foursquare medzi ľudí vypustil appku prekopanú od základov, ktorou chytil druhý dych. Microsoft má novú technológiu pre timelapse videá, Facebook pridal Insights pre eventy a Pinterest sa naučil posielať správy.
image_1407848911.jpeg
  • Foursquare medzi ľudí vypustil appku prekopanú od základov, ktorou chytil druhý dych. Microsoft má novú technológiu pre timelapse videá, Facebook pridal Insights pre eventy a Pinterest sa naučil posielať správy.

Relaunch appky ako záchranné koleso pre Foursquare

O tom, čo nový Foursquare dokáže a ako vyzerá sme si už písali. Nová prekopaná verzia sa v uplynulých dňoch dostala medzi ľudí a vyzerá to, že celú spoločnosť aspoň dočasne„zachránila.“

Záujem o Foursquare (ten „starý“) totiž v čase až alarmujúco klesal. Ak by služba nič nezmenila (alebo sa zmenila len kozmeticky), pravdepodobne by ju čoskoro čakal nezvratný koniec.

 

„Nový“ Foursquare poskočil v rebríčkoch sťahovaní v aplikačných obchodoch o stovky miest. O sesterský Swarm je zatiaľ tiež veľký záujem.

 

Uvidíme, ako sa Foursquaru bude dariť časom po upadnutí úvodného wowefektu. Najmä ak relaunchom vstúpil medzi novú konkurenciu, najmä Yelp.

Microsoft Hyperlapse vylepší GoPro videá

Akčné videá z prvej osoby sú cool, ich roztrasenosť už menej. Jasné, máme softvérové aj hardvérové stabilizátory, ale Microsoft to vychytal ešte lepšie.

Jeho Hyperlapse robí z obyčajných videí časozberné, naviac „na steroidoch.“ Prechody medzi snímkami takmer nerozoznáte, obraz vyzerá super a naviac je dokonale stabilný, na rozdiel od originálu. Pozrite sami:

Facebook Insights pre eventy

Pri zakladaní eventu boli aj jeho zakladatelia odkázaní len na obecne dostupné čísla – počet pozvaných a počet tých, ktorí účasť odmietli/potvrdili.

Obrázok @The Next Web

To samozrejme pre naplnenie všetkých analytických chúťok nestačí. FB teda pridal informačne bohatšie Insighty pre stránky, ktoré zakladajú event. Tie obsahujú informácie o reachi eventu, počte pozretí a prepojení.

Správy na Pintereste

Užívatelia tejto sociálne siete si po novom môžu o jednotlivých pinoch v súkromí pokecať. Pinterest správy ale majú svoje špecifiká.

V prvom rade, neexistuje v nich stále dostupný contact list, cez ktorý môžete kedykoľvek začať komunikovať s hocikým. Správy si môžete začať posielať až po tom, čo niekomu pošlete pin.

Pinterest nechce, aby sa z jeho platformy stal chat, chce len dať užívateľom širší priestor na vyjadrenie názoru, a to aj v súkromí. Dobrá cesta.

Zdroj: visibility

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK