Biedronka prezradila, kde bude „sídliť“. Začne zháňať ľudí na tieto pozície

  • Biedronka začína už teraz skladať tím ľudí, ktorí budú pôsobiť na území Slovenska
  • Otvorenie svojich prvých predajní na Slovensku plánuje ku koncu roka
Biedronka
Biedronka Wikimedia Commons/Yarl
  • Biedronka začína už teraz skladať tím ľudí, ktorí budú pôsobiť na území Slovenska
  • Otvorenie svojich prvých predajní na Slovensku plánuje ku koncu roka

Na Slovensku už tento rok otvorí svoje predajne poľská Biedronka, a ak si vyberie podobnú stratégiu predaja, aká je v Poľsku, zákazníkov zláka na výhodnejšie ceny.

Ako informuje portál Aktuality.sk, spoločnosť Jerónimo Martins, pod ktorú spadá supermarket Biedronka, začína už teraz skladať tím ľudí, ktorí budú pôsobiť na území Slovenska. Okrem toho si pre sklad slovenských potravín už Biedronka vybrala aj svoju lokalitu.

Slovenskú Biedronku by mal viesť Maciej Łukowski, pričom distribučné centrum pre novú sieť sa bude nachádzať na západnom Slovensku.

„Onedlho budeme potrebovať posily pre nové distribučné centrum siete Biedronka, ktoré rastie pri Trnave. V najbližšej vlne budeme hľadať adminov pre základné skladové procesy ako príjem tovaru, picking, vratky, kontrola zásob, nakládky a transport,“ povedal manažér distribučného centra Biedronky Miroslav Belica.

Podľa informácií zatiaľ nie je známe, koľko predajní bude Biedronka na Slovensku otvárať ani to, kde budú situované, či to, v akej výške bude investícia do slovenského trhu.

Otvorí už koncom roka

Ako sme ťa informovali, Biedronka plánuje otvorenie svojich prvých predajní na Slovensku ku koncu tohto roka. Očakáva sa, že sa zameria predovšetkým na menšie regionálne trhy.

Reťazec už má slovenskú internetovú doménu a je majiteľom 3 300 predajní v Poľsku, čím sa radí medzi najväčších predajcov potravín v krajine. Verejne dostupné údaje naznačujú, že Biedronka dosiahla tržby vo výške 17,58 miliardy eur v roku 2022, čo predstavuje zvýšenie o približne 21 percent oproti predchádzajúcemu roku.

Biedronka svoju expanziu na Slovensko oficiálne potvrdila spustením originálnej kampane. Vo svojich poľských pobočkách vtedy začal „Slovenský týždeň“, počas ktorého predáva typické slovenské výrobky. Medzi ne patria napríklad korbáčiky, parenice, syry, salámy, párky, bryndza, jogurty, sladkosti, pivo či lokše s kačkou.

Biedronka si týmto krokom pripravuje pôdu na vstup na slovenský trh. Reklamný spot, v ktorom informovala práve o spomínanom slovenskom týždni, zakončila frázou: „Biedronka prichádza na Slovensko. Viac informácií už čoskoro.“

Veľká spoločnosť na Slovensku končí

Spoločnosť Bosch od marca 2024 ukončí výrobu elektromotorov do bicyklov v Záborskom pri Prešove. Pre TASR to potvrdil riaditeľ korporátnej komunikácie skupiny Bosch pre Českú republiku a Slovensko Pavel Roman.

Dôvodom je podľa Romana to, že sa dopyt po elektrobicykloch nezvyšuje tak, ako sa pôvodne predpokladalo. Na uspokojenie súčasného dopytu firme stačia existujúce výrobné kapacity v hlavnom závode v Miškovci v Maďarsku.

„Spoločnosť Bosch sa preto rozhodla ukončiť výrobu eBike pohonov v Záborskom od marca 2024. Zamestnanci (približne 200 ľudí) boli 26. februára o rozhodnutí informovaní. Bosch tiež upúšťa od rozširovania existujúceho výrobného areálu v Prešove,“ uviedol Roman s tým, že rozhodnutie týkajúce sa výrobných priestorov v Prešove stojí len na trhových faktoroch a Bosch naďalej vníma Prešov ako zaujímavý hospodársky región.

Svoje výrobné kapacity na východe Slovenska rozšírila spoločnosť Bosch vlani. Uspokojiť tak chcela zvýšený dopyt po pohonoch do elektrobicyklov.

Zdroje: Aktuality.sk, Startitup, TASR

Najnovšie videá

Trendové videá