Blížiace sa podpásovky uškodia najmä Korčokovi, hovorí marketér. Kandidáti priostria, priprav sa na „volebné ródeo“

  • Už o dva týždne Slovensko spozná prezidenta
  • Marketéri pre Startitup zhodnotili, čo môžeme očakávať
Na snímke Ivan Korčok a Peter Pellegrini
Druhé kolo nás čaká už 6. apríla, Ilustračné foto, Startitup/Dominika Körtvélyesiová
  • Už o dva týždne Slovensko spozná prezidenta
  • Marketéri pre Startitup zhodnotili, čo môžeme očakávať

Prezidentskí kandidáti Ivan Korčok a Peter Pellegrini stoja pred neľahkou úlohou. Aj napriek tomu, že bývalý minister zahraničných vecí v 1. kole porazil svojho protikandidáta, ešte nemá vyhraté. Druhé kolo nás čaká 6. apríla. V tom prvom získal exminister 42,51 % a predseda parlamentu 37,02 %. Najnovší prieskum praje diplomatovi, z nerozhodnutých by ho volilo až 25 %.

Zatiaľ čo Korčok začal kampaň pred druhým kolo na plných námestiach, Pellegrini sa svojim voličom prihovoril z domu. Natočil video, kde sa voličom poďakoval a pripomenul, že „začíname nanovo“.

Súhlasia aj marketéri, ktorí hovoria, že boj o prezidentský palác sa môže ešte vyostriť.

Kam sa bude kampaň uberať

Marketér Róbert Slovák hneď na úvod hovorí, že sa obáva, že prezidentskí kandidáti priostria a budú viesť kampaň oveľa konfrontačnejšie ako pred prvým kolom. „Vidieť to už prvých vyjadreniach Pellegriniho spolustraníkov. Myslím, že budeme vidieť rôzne podpásovky, ktoré budú škodiť najmä Korčokovi,“ uviedol pre Startitup. Dodáva, že nepôjdu priamo od Pellegriniho, ale skôr od jeho kolegov.

Nevylučuje ani fakt, že by mu mohli pomôcť aj iné subjekty. Ako príklad uvádza distribúciu časopisu, ktorý hanobil Korčoka, priamo do schránok. Podľa Transparency International ho dostala každá piata domácnosť.

Píšu tiež, že marcové vydanie s Pellegrinim na titulke vyšlo v náklade 465-tisíc výtlačkov, predchádzajúce číslo malo náklad len 150-tisíc. „Ide o reklamu v objeme, aký si pri polmiliónovom limite nemôže dovoliť žiaden z prezidentských kandidátov,“ dodali.

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Zdroje: Archív Startitup, Facebook/Transparency International, Denník N, Facebook/Peter Pellegrini, YouTube/Startitup

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá