Podcast s Romčom: Založil známy zľavový portál a zarobil milióny. Potom vyhorel a zmizol na 3 roky

[Podcast s Romčom] Ich klienti majú miliardové obraty. Na Slovensku čelia podnikatelia týmto problémom

[Diskusný Klub] Novinár Boka: Cez východnú hranicu sa pašujú drogy aj orgány. Film Čiara je slabý odvar.

BMW M8 dostalo ukážkový tuning od Manhart. Má vyše 800 koní a jeho zrýchlenie ti vyrazí dych

  • Nemecká tuningová spoločnosť Manhart vie svojimi projektami vždy prekvapiť
  • Tentokrát sa pustila do BMW M8 Competition, ktorému dodala solídny nárast sily
  • Vďaka úpravám je teraz tento model taký rýchli ako nové Porsche 911 Turbo S a ešte k tomu pôsobí oveľa militantnejšie
Manhart
  • Nemecká tuningová spoločnosť Manhart vie svojimi projektami vždy prekvapiť
  • Tentokrát sa pustila do BMW M8 Competition, ktorému dodala solídny nárast sily
  • Vďaka úpravám je teraz tento model taký rýchli ako nové Porsche 911 Turbo S a ešte k tomu pôsobí oveľa militantnejšie

Štandardné BMW M8 Competition stimuluje zmysly človeka svojou elegantnou siluetou a nadpriemerným výkonom. Doteraz však nebolo dosť dobré na to, aby sa toto nemecké kupé zaradené do elity supercars. Situácia sa zmenila vďaka ukážkovým úpravám z dielne Manhart .

Jedna z najlepších vecí sa odohráva pod maskou tohto BMW. Namiesto štandardných 625 koní a 750 Nm má kúsok od spoločnosti Manhart až 823 koní a 1050 Nm. Takmer štyri a pol litrový motor V8 prešiel niekoľkými zmenami. Manhart osadil nový medzichladič, upravil turbodúchadlá a vykonal zmeny v 8-stupňovej automatickej prevodovke. Celý tento balík sily dostal pomenovanie „MH8 800“.

zdroj: Manhart

To sa samozrejme odráža vo výkone agresívneho kupé. Auto zrýchli z 0 na 100 km / h za 2,6 sekundy, je tak iba o 0,1 sekundy pomalšie ako Bugatti Chiron, ktoré má 1500 koní.

Najvyššia rýchlosť sa v porovnaní so sériovou verziou mierne zvýšila a v súčasnosti predstavuje 311 km / h. Na porovnanie štandardné M8 Competition dosahuje 100 km / h za 3,2 sekundy a maximálka je 305 km / h (s voliteľným balíkom M Driver). Čas potrebný na dosiahnutie rýchlosti 200 km / h je tiež pôsobivý, je to len 5,7 sekundy.

zdroj: Manhart

Tento model dostal okrem iného aj nové 21-palcové disky, ktoré pevne vyplňujú oblúky kolies. Pribudol aj militantne vyzerajúci nárazníkmi. Auto bolo tiež znížené o 30 mm v porovnaní so štandardným M8 Competition.

Mahart neodflákol ani farebné prevedenie modelu. Prelínanie čiernej a zlatej farby dodáva modelu špecifický charakter. Pribudlo aj viacero komponentov z uhlíkových vlákien vrátane difuzéra, predného a zadného spojlera a koncoviek výfuku.

Čítaj viac: Nové Porsche 911 Targa je ikonou dizajnu s ukážkovým zrýchlením. Jeho cena ťa prekvapí

zdroj: Manhart

Aj samotný výfukový systém prešiel úpravami a má poskytovať lepší zvuk aj vďaka odstráneniu filtra pevných častíc. Zvuk môže byť ďalej vylepšený aj nastaviteľnými výfukovými ventilmi. Karbónovo-keramické brzdy sú v tomto prípade štandardom.

Čo sa týka interiéru, tu si už na prvý pohľad všimneš najmä množstvo uhlíkových vlákien. Nájdeš ich v prístrojovej doske, v stredovom panely aj na volante. Pre toto auto sa takýto dizajn dokonale hodí.

Na nasledujúcom videu môžete počuť vyladený zvuk Competition M8, ale aj to ako zrýchľuje na 311 km / h. Musí sa uznať, že spoločnosť Manhart opäť odviedla skvelú prácu. 

Zdroj: Manhart

Najnovšie video

Najnovší podcast

[Podcast s Romčom] Ich klienti majú miliardové obraty. Na Slovensku čelia podnikatelia týmto problémom

Najnovšie