„Čísla návštevnosti sú šialené.“ Ako sme vytvorili najefektívnejšiu autobazárovú kampaň?

 srcset
Startitup

Natívna reklama je kráľom, ak v kampani ide o brand awareness, no ako native advertising aplikovať na klienta, ktorý má záujem predovšetkým o performance?

Autobazáry potrebujú predávať. Len minimum zákazníkov u nich nakúpi viac než dvakrát, preto je zásadná práve jednorázová výkonnosť kampaňe.

Bazár AutoPDK je na Slovensku štvornásobným držiteľom titulu Autobazár roka, zákazníci im nechávajú vysoké recenzie a na trhu pôsobia už 13 rokov – dajú sa preto považovať za autoritu a odborného lídra trhu. Práve preto sme sa stali partnerom a natívna kampaň AUTO PDK dosiahla fantastické čísla.

 

  • Prečo a akým spôsobom aplikovať natívnu reklamu pre performance kampaň s cieľom vysokých konverzii
  • Ako sa nám podarilo jedným videom dosiahnuť sledovanosť 60 000 s 99 % zásahom cieľovej skupiny
  • Akým spôsobom sme priamo predali minimálne 6 áut a získali klientovi desiatky nových leadov

 

Konverzie aj brand awareness v jednom

Vytvoriť kampaň, ktorá je úspešná na každom fronte, nie je jednoduché a aj keď je atraktívnosť produktu dôležitá, viac než kedykoľvek sa treba zamerať aj na distribúciu.

Predaj ojazdených áut sme preto komunikovali na všetkých komunikačných platformách Startitupu – na Facebooku, Instagrame aj YouTube. Kampaň sme postavili na zaujímavom obsahu o stáčaní kilometrov a ďalších podvodoch pri predaji jazdených áut, vďaka čomu sme čitateľovi priniesli zaujímavý, exkluzívny a natívny content, v ktorom sme značku AUTO PDK upevnili ako spoľahlivý a overený brand s hodnotami a rokami praxe.

zdroj: Startitup – A to nespomíname desiatky nových leadov.

Ako distribuovať video vašej cieľovej skupine?

Videoformát Rýchlovka je náš overený recept na svižnú a atraktívnu prezentáciu produktu zábavným spôsobom. V spolupráci s influencerom a automobilovým expertom Drahom Piokom sme v 7 minútach dokázali pre klienta vygenerovať nové leady aj predané autá.

Svižnosť a zábavnosť Rýchlovky sú naše silné karty. Video s dĺžkou 7:52 má priemernú dobu dopozerania až 5:16, teda fantastických 67 %. A keďže sú základom našich kampaní dáta, výsledky odhadujeme dopredu a najdôležitejšie informácie, ktoré autobazáru priniesli nových klientov, sme strategicky umiestnili do prvých minút.

Samozrejmosťou je aj cielenie, na ktoré sme mysleli už pri tvorbe scenára. Ojazdené autá zaujímajú najmä mužov, ktorí v tomto prípade tvorili až 98 % publika. Autobazár AUTO PDK sme prostredníctvom overeného YouTube formátu priniesli až k 62 000 z nich.

 

Exkluzívnu pridanú hodnotu ľudia milujú

Startitup na Slovensku patrí medzi lídrov a trendsetterov natívnej reklamy, kvalitné sponzorované texty z dielne nášho kreatívneho tímu sú tak samozrejmosťou. V článkoch už dávno nevyužívame len bežné prvky, no tiež grafy, tabuľky či prvky z Instagramu, ktoré pridávajú na vizuálnom aj informačnom zážitku.

V prípade článku pre AUTO PDK sme sa zameriavali na hrozby pri kúpe nového auta, ktoré sa Slovákom môžu prihodiť, ktoré priblížil samotný majiteľ autobazáru. Apelovali sme na emočnú stránku s vysokým množstvom hodnotných informácií.

Do článku sme teda pridali vyjadrenie odborníka, ktoré inde nie je možné nájsť a naším čitateľom sme tak ponúkli hodnotný a nový content s veľkou pridanou hodnotou, prostredníctvom ktorého sme odprezentovali klienta.

Kvalitný content a premyslená distribúcia sa postarali o čítanosť vyše 12 000.

O tom, že práve obsah s vysokou pridanou hodnotou je kľúčom úspešnej natívnej kampane, hovoria aj čísla sociálnych sietí. FB dosah 70 000 a vysoký počet zdieľaní a reakčných komentárov jasne hovoria, že sme trafili do čierneho.

A čo na to klient? „Čísla návštevnosti sú šialené.

„Návštevnosť webu AUTO PDK sa takmer zdvojnásobila, a to nie na chvíľku, no na celé 2 mesiace,“ hovorí o silnej výkonnosti kampane majiteľ autobazáru. „Viacero klientov nám dokonca sami spomenuli, že k nám prišli vďaka Startitupu.

Čísla návštevnosti sú šialené, spoluráca so Startitup v podobe natívnej reklamy sa neuveriteľne osvedčila. Všetky pozitívne ukazovatele išli hore, negatívne dole, momentálne sa naša návštevnosť už pohyuje na úrovni menšieho portálu. Najprekvapujúcejšie je, že to trvá už druhý mesiac v rade a kampaň má tak dlhodobý dopad.

 


Najnovšie video