Business Clinic #2 – Legal: Čo by som mal vedieť pred založením spoločnosti

12508776_996432487082594_5126389828174732840_n
Popis udalosti

Čo všetko potrebuješ a mal by si vedieť predtým, ako si založíš spoločnosť – o tom bude naša druhá Business Clinic. Hlavnou oblasťou bude právne poradenstvo. Prihlásiť sa môžeš do 27. januára.

Venovať sa budeme otázkam ako nastaviť vnútorné právne vzťahy v spoločnosti, určiť osoby a obsadenie, aké sú možné smery a prekážky rozvoja novozaloženej spoločnosti a čo so spoločnosťou, ak plán nevyjde.

Ako to bude prebiehať?

Začneme stručným zhrnutím každého z vyššie uvedených problémov. A následne rovno prejdeme na vaše konkrétne situácie. Táto téma poradenstva je vhodná pre všetkých, ktorí plánujú v krátkom čase založiť spoločnosť. Pomôcť môže už etablovaným subjektom získať prehľad a dodatočne si “upratať” nastavenie spoločnosti z právneho hľadiska.

Kedy sa uskutoční Business Clinic – právne poradenstvo?

1. februára od 15:00 do 17:00 v našich priestoroch Impact HUBu. Vstup je zadarmo – len pre prihlásené a vybrané projekty. Lektorom Business Clinic je Martin Holič z hbr advokáti, s.r.o.

Čo je Business Clinic?

Business Clinic umožní ľuďom a tímom so zmysluplnými nápadmi dostať reálny profesionálny feedback na ich činnosť a tiež rady a tipy od ľudí z fachu. Právnici, ekonómovia, marketéri, predajcovia – ľudia, ktorí dennodenne robia v týchto oblastiach, svoju prácu majú radi a robia ozajstnú kvalitu. Takí, za ktorých by si si bežne musel zaplatiť nemalé peniaze alebo sú dlhodobo vybookovaní. Teraz ich čas môžeš získať pro bono. Jediné, čo treba, je pýtať sa a nechať si poradiť. Kapacita Business Clinic je maximálne 6 projektov, z každého projektu sa môžu zúčastniť 2 účastníci.

Pre koho je Business Clinic určená?

Aj pre teba. Pre našich členov. Pre širokú verejnosť. Musíš však už mať rozbehnutý projekt aspoň pár mesiacov – jasné ciele, aktivity a ich plán. Ide naozaj o praktické poradenstvo, ťažko by sme polemizovali nad snami a úvahami. Budeme riešiť konkrétne možnosti pri reálnych problémoch či výzvach podnikania.