FOTO: Peugeot prichádza s novým logom! Automobilka sa inšpirovala vlastnou minulosťou
- Peugeot predstavil nové logo
- Spolu s logom prichádza aj nová identita značky
- Prvým autom s novým logom bude Peugeot 308
- Peugeot predstavil nové logo
- Spolu s logom prichádza aj nová identita značky
- Prvým autom s novým logom bude Peugeot 308
Peugeot je jedna z najstarších, no stále fungujúcich spoločností na svete. Jej história sa začala písať v roku 1810. Od roku 1850 značka vystriedala 10 rôznych log.
Od tej chvíle si Peugeot prešiel celým radom revolúcii, vrátane priemyselnej, technologickej alebo environmentálnej. Zmena prišla opäť, vo štvrtok sa automobilka pochválila novým logom.
Logo, ktoré si si doteraz spájal so značkou Peugeot bolo predstavené v roku 2010. Dôvod, prečo prišiel čas na nové logo je, že za posledných 10 rokov táto automobilka kompletne obnovila svoju modelovú radu.
Spojenie minulosti a súčasnosti
Podobne ako modelová rada, aj logo prešlo modernizáciou. Peugeot však inšpiráciu hľadal v minulosti. Súčasná verzia ale vsádza na ostrejšie a výraznejšie línie, takže pôsobí výraznejším a modernejším dojmom.
„Nové logo spája minulé a súčasné hodnoty značky. Hrdý lev, ktorý Peugeot sprevádza odjakživa, má vyjadrovať univerzálne a multikultúrne formy identity. Je synonymom prestíže, istoty a nadčasovosti. Peugeot pomocou nového loga a novej grafickej identity spája históriu a modernosť,“ uvádza Peugeot v súvislosti s novým logom.
Krátky pohľad na históriu loga spoločnosti Peugeot totiž odhalí, že levia hlava na štíte sa objavila v znaku automobilky už v šesťdesiatych rokoch minulého storočia. V porovnaní so súčasným logom pridáva značke na hodnote a posúva ju zas o kúsok vyššie.
V novom logu uvidíš minimalizmus a väčšiu eleganciu. Ako Motor1 informuje, spoločnosť však neprechádza na takzvaný plochý dizajn, ktorý je v súčasnosti obľúbený u značiek ako BMW a Volkswagen. Nové logo nájdeš takmer na všetkom, čo bude spojené so značkou.
Kampaň spojená s logom
Spoločne s uvedením nového loga navyše Peugeot spustil kampaň s názvom The Lions of Our Time, v ktorej oslavuje levov našej doby v rámci všetkých vekových skupín, kultúr a prostredia.
Pre tieto levy má pritom kvalitne strávený čas, na ktorý sa teraz Peugeot zameriava, predstavovať tú najvyššiu možnú hodnotu. „Peugeot v kampani motivuje spotrebiteľov, aby prebrali kontrolu nad tým, čo je najcennejšie – nad časom. Chceme, aby ho premenili na kvalitné, obohacujúce chvíle plné zážitkov,“ uvádza Peugeot.
Aby toho nebolo málo, v rámci inovácie loga značka prichádza aj s novou kolekciou, ktorá by mala byť jednoduchá, atraktívna a kvalitná. V kolekcii nájdeš oblečenie, kožené výrobky, módne doplnky, ale aj elektroniku a kancelárske potreby.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Nová identita značky
Všetky tieto zmeny naznačujú, že Peugeot chce zmeniť celú svoju identitu. Spolu s ňou aj zážitok, ktorý si zákazník odnáša z každého stretnutia so značkou.
Ako tlačová správa značky informuje, nová identita by mala byť vnímaná v dvoch rovinách. Tou prvou je pôžitok zo súčasnej chvíle, ktorá ti má pri používaní auta priniesť radosť.
Následne prichádzajú kvality celku – od automobilov, cez showroomy, odvodené produkty, webové stránky až po komunikáciu. Jednoducho, pri každom stretnutí so značkou sa máš cítiť čo najlepšie.
Prvým skutočným produktom s novým logom bude nová generácia modelu Peugeot 308. Testovanie modelu si mal možnosť vidieť už niekoľkokrát, no znak bol vždy zakrytý fóliou.
Na predstavenie nového loga zdobiaceho vozidlo nebudeš musieť dlho čakať. Celý debut kompaktného modelu je naplánovaný na 18. marca, uvádza Autoblog.
Zdroje: Motor1, Peugeot, Autoblog