GymBeam je nezastaviteľný, na trh uvádza svoju novú značku. STRIX nie je len pre športových nadšencov

  • Slovenský trendsetter v oblasti vývoja a predaja fitness výživových doplnkov, funkčných potravín či športového vybavenia prichádza s novinkou
  • GymBeam uvádza na trh novú podznačku Strix, na jej vývoji firma pracovala viac ako dva roky
strix
Instagram/daliborcicman, Instagram/strix.fit
  • Slovenský trendsetter v oblasti vývoja a predaja fitness výživových doplnkov, funkčných potravín či športového vybavenia prichádza s novinkou
  • GymBeam uvádza na trh novú podznačku Strix, na jej vývoji firma pracovala viac ako dva roky

GymBeam patrí k najrýchlejšie rastúcim e-commerce platformám v strednej a východnej Európe. Na jej čele stojí Startitup osobnosť roka 2019 Dalibor Cicman, ktorého víziou je vybudovať online fitness platformu pre 160 miliónov fitness nadšencov. Najsilnejšiu pozíciu má firma na českom, slovenskom, maďarskom a rumunskom trhu a v tomto roku si finančný plán nastavila na 70 miliónov.

Príbeh GymBeam sa začal písať už v roku 2014, ale spoločná cesta zakladateľov začala oveľa skôr. Dalibor Cicman sa venuje eCommerce približne od roku 2004, odkedy tiež zhromažďoval svoj „dream tím“, ktorý pracoval na tom, aby bola dnes táto značka úspešná.

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa STARTITUP SK (@startitup_sk)

Sortiment GymBeam momentálne obsahuje takmer 2 000 predpredajných a 1 000 vlastných produktov. Všetky potraviny a výživové doplnky sa vyrábajú v 20 krajinách EÚ, Veľkej Británii, Nórsku a USA. Ide približne o 150 výrob. Najviac ich je v Nemecku, Česku a na Slovensku.

 „No tento rok bude pre nás z hľadiska výroby výnimočný. Spúšťame totiž na Slovensku novú, modernú a vysoko automatizovanú vlastnú výrobu, kde by sme chceli vyrábať zhruba polovicu softgels kapsúl a tabletových produktov. Všetko príslušenstvo na cvičenie a oblečenie sa vyrába v Ázii,“ prezradil v rozhovore pre Startitup podnikateľ.

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa GymBeam – Fitness & lifestyle (@gymbeamsk)

Prémiová značka prvotriednej kvality

Najnovšie však fitness firma uvádza na trh novú značku Strix. Na jej vývoji pracovali viac ako dva roky. Ide o prémiovú značku športového oblečenia, ktorého hlavným cieľom je vytvoriť komunitu aktívnych ľudí, ktorí sú nadšencami nielen zdravého životného štýlu, ale aj značky samotnej.

„Strávili sme nespočetné hodiny premýšľaním, kombinovaním a finálnym vytváraním dizajnových kúskov, ktoré by boli funkčné a zároveň reprezentovali silu, lásku a oddanosť každého športovca. Prvotná myšlienka sa stala realitou a my vám môžeme predstaviť nové produkty pod našou značkou STRIX, ktoré vynikajú prvotriednou kvalitou, moderným dizajnom, minimalizmom a funkčným stvárnením, píšu na svojom webe GymBeam, kde dopĺňajú, že oblečenie je prispôsobené tak, aby bolo v súlade so súčasnými svetovými trendmi medzi elitnými športovcami.

Oblečenie na šport i tepláky na voľný čas

GymBeam na svojom webe uvádza, že STRIX sortiment sa delí na dve časti. Prvá z nich je Functional Clothing, čo predstavuje elastické a priliehavé športové oblečenie vyrobené seamless technológiou. Je tvorené rôznymi vzormi, sieťkami a je špeciálne tkané.

 „Nezáleží na tom, či ste priaznivci behu, silového tréningu alebo kolektívnych športov. Funkčné oblečenie STRIX zaistí ideálnu priedušnosť, chladenie, rýchle schnutie a pohodlie pri akejkoľvek činnosti. Vďaka svojim vlastnostiam vytvára pre každého športovca tie najlepšie možné podmienky, aby mohol dosiahnuť progres v aktivitách, ktorým sa venuje, ozrejmujú na webe.

 
 
 
 
 
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Strix Official (@strix.fit)

Druhú časť tvorí Athleisure oblečenie, ktoré je spojením štýlu a pohodlia pre voľný čas. Tento sortiment tvoria tepláky, mikiny, tričká a ďalšie komfortné voľnočasové kúsky.

Zdroj: gymbeam.sk

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK

Fontech