Jonáš v 19 rokoch predstavil svetovo unikátny produkt. Teraz boduje s novým biznisom zo Zanzibaru
- V módnom odvetví prerazil nápadom na výrobu unikátnych drevených batohov
- Nakoniec ho však zlákala cesta umenia zo Zanzibaru a marketing
- V módnom odvetví prerazil nápadom na výrobu unikátnych drevených batohov
- Nakoniec ho však zlákala cesta umenia zo Zanzibaru a marketing
V minulosti sme ti priniesli podnikateľský príbeh vtedy len 19-ročného Jonáša Kuru, ktorý si vysníval pekný, ľahký a pohodlný ruksak s pridanou hodnotou. Taký však na trhu nebolo možné zohnať. Jonáš sa preto chopil príležitosti, začal experimentovať s drevom, spolu s Petrom Starým kreslil návrhy, až kým nevznikol do detailov vyladený Woodbag.
O tom, že tento ruksak bol skutočný unikát, svedčil aj fakt, že výroba jedného kusu zabrala až tri týždne. Aj keď Woodbag aj dnes vzbudzuje záujem ľudí, Jonáš sa rozhodol vydať iným smerom.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Najskôr trh zaujal ručnou výrobou drevených ruksakov, ktoré na chrbte ani necítiť
- Ako sám hovorí, nebol na rozvoj značky tým pravým hipsterom, ktorý by žil módou
- Pustil sa preto do nového biznisu, ktorý nakopol vďaka dovolenke v exotike
- Okrem toho stíha aj rozbeh nevšednej marketingovej platformy, ktorá značkám šetrí peniaze
- Zoznám sa s príbehom mladého podnikateľa Jonáša Kuru, ktorý dokazuje, že podnikania sa netreba báť
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom