Kaufland stavil na „kontroverznú“ Noru Kabrheľovú. „Cítim z toho krátkozrakú honbu za interakciami,“ tvrdí expert na marketing

  • Nora Kabrheľová sa ukázala v reklamách Kauflandu
  • Spoločnosť sa otázkam vyhýba
  • Marketéri rozhodnutie Kauflandu vnímajú s prekvapením
nora mojsejová kabrheľová
  • Nora Kabrheľová sa ukázala v reklamách Kauflandu
  • Spoločnosť sa otázkam vyhýba
  • Marketéri rozhodnutie Kauflandu vnímajú s prekvapením
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Kombinácia známeho obchodného reťazca s osobou, ktorá bola v minulosti obvinená z krátenia daní a ktorej kauza skončila nečakane svadbou so žalobcom, priniesla rôzne názory — od pozitívneho hodnotenia odvahy po ostrú kritiku za reputačné riziko.

Startitup oslovil experta na marketing Róberta Slováka, ktorý spojenie hodnotí ako „nečakané, no efektívne“ z pohľadu merateľných ukazovateľov, ako sú videnia a interakcie na sociálnych sieťach.

„Vyzerá to, že Kauflandu to zafungovalo,“ hovorí. Z pohľadu minulých udalostí zdôraznil, že prípad Kabrheľovej bol bizarne zamotaný a zároveň časovo vzdialený. „Predpokladám, že mnohí si na to už ani nespomínajú,“ dodal Slovák.

Reputačné riziko

Otázkou však zostáva, či podobné spojenie môže značke ublížiť. Podľa Slováka určite existuje reputačné riziko. Nora Kabrheľová je podľa neho kontroverzná osobnosť, ktorá je známa svojím vulgárnym prejavom, no jej „meme potenciál“ dokáže zasiahnuť široké publikum.

Čítaj viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá