Lidl dnes spustil svoj online predaj. Poteší všetkých, ktorí radi nakupujú z pohodlia domova

  • Lidl Slovensko dnes spúšťa veľkú novinku, ktoré zrejme poteší všetkých ľudí, ktorí nemajú radi preplnené obchody a hrabanie sa medzi tovarom
  • Po približne roku príprav predstavil e-shop. Ide o koncept, ktorý v susednom česku funguje 2 roky
zdroj: Lidl Slovensko
  • Lidl Slovensko dnes spúšťa veľkú novinku, ktoré zrejme poteší všetkých ľudí, ktorí nemajú radi preplnené obchody a hrabanie sa medzi tovarom
  • Po približne roku príprav predstavil e-shop. Ide o koncept, ktorý v susednom česku funguje 2 roky

Internetový obchod nájdeš na webovej adrese: www.lidl-shop.sk. Sortiment je tu rozdelený do šiestich kategórii, konkrétne: Móda, Dielňa a záhrada, Šport a voľný čas, Bývanie, Domácnosť a Detský svet. Lidl sa tak rozhodol do online predaja zatiaľ nezaradiť potraviny. Do budúcna však podľa vedenia spoločnosti nie je rozširovanie sortimentu týmto smerom vylúčené.

„Máme skúsenosti aj z iných krajín, kde tento e-shop funguje. V prvom kroku sa venujeme nepotravinovému tovaru.  Či už sú to nové projekty alebo inovácie, vždy chceme, aby išlo o stabilné a funkčné produkty, s ktorými je zákazník spokojný. Keď budeme mať k dispozícii e-shop, ktorý bude funkčný a zákazníci s ním budú stotožnení, našim cieľom je následne rozširovať ponuku a venovať sa inováciám. E-shop s potravinami tak do budúcna nevylučujeme, ale aktuálne sa venujeme nepotravinovému tovaru,” objasnil pre Startitup head of digital spoločnosti Lidl Petra Gažo.

Čo sa týka doručenia objednaného tovaru, ten ti príde buď Slovenskou poštou alebo prostredníctvom kuriérskej služby Geis. Pri nákupe nad 50 eur je doprava zadarmo, pri objednávke tovaru v hodnote menšej ako 50 eur (vrátane), zaplatíš za dopravu 3,90 eur. V prípade, že je objednávka rozdelená do viacerých zásielok, zaplatíš prepravné náklady iba jedenkrát.

Viac čítaj TU>>Lidl predstavil na Slovensku dlhoočakávaný e-shop. Nakúpiš v ňom už čoskoro

Vyzdvihnutie tovaru v predajniach Lidl zatiaľ nie je možné, avšak v prípade potreby si môžeš nechať zásielku presmerovať na tebou zvolené miesto, ktoré prepravca ponúka pre osobný odber. V prípade firmy Geis do výdajného miesta Geis Point. V prípade Slovenskej pošty na ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty alebo do BalíkoBOXu.

V prípade reklamácie je potrebné zaniesť produkt v záručnej dobe na ktorúkoľvek Lidl predajňu v rámci Slovenska a preukázať sa dokladom o kúpe z internetového obchodu. Reklamácia má byť vybavená do 30 dní.

Zdravím… Dnes mi přišly balíčky, co jsem si u vas objednala z e-shopu..a jsem nadšená.v úterý jsem objednala a dnes už mám zboží doma. Byl to super nápad spustit e-shop. Díky za něj. 😃

Gepostet von Petra Trefancová Poláková am Samstag, 23. September 2017

Lidl sa chce od konkurencie odlíšiť aj ekologickým konceptom ponúkaných tovarov. Textil vlastných značiek diskontu je totižto je možné opätovne využiť, čím klesá použitie nových surovín a redukuje sa aj množstvo vzniknutého odpadu.

„Ručíme za kvalitu predávaných textílií, odevov a obuvi. Dodržiavame Detox záväzok, ktorého cieľom je pri výrobe odevov a obuvi nahradiť podozrivé chemikálie bezpečnými alternatívami. Naše športové a funkčné oblečenie je označené ako BIONIC FINISH ECO – nepremokavý PFC materiál nahradili ekologické alternatívy, ktoré sú biologicky rozložiteľné a pri ich výrobe nevznikajú škodlivé vedľajšie produkty,” objasňuje spoločnosť.

Viac o ďalších plánoch spoločnosti Lidl na Slovensku sa dočítaš TU.

Najnovšie video