Malé prsia sú v Rusku fyzická porucha, za všetko môže reklamný bilbord

  • Ruskí úradníci, ktorí v krajine rozhodujú o etike v reklame, poriadne rozhnevali verejnosť
  • Stačil na to jeden vizuál, za ktorým stojí stavebná spoločnosť
  • Takéto vyhlásenie však pravdepodobne nikto nečakal
defekty
  • Ruskí úradníci, ktorí v krajine rozhodujú o etike v reklame, poriadne rozhnevali verejnosť
  • Stačil na to jeden vizuál, za ktorým stojí stavebná spoločnosť
  • Takéto vyhlásenie však pravdepodobne nikto nečakal
ČLÁNOK POKRAČUJE POD REKLAMOU

Stavebná spoločnosť nasadila v Rusku kampaň, ktorá sa nestretla s pozitívnymi reakciami verejnosti. Dôvodom je vizuál, na ktorom značka zobrazuje mladú ženu, ktorá si meria obvod svojho hrudníka. Keď vidí svoje miery, neskrýva zdesený výraz v tvári.

„Máme malé ceny a množstvo komplexov,“ hovorí značka na svojom bilborde, čím sa snaží naznačiť, že žiadna žena, ktorá má menšie prednosti, by s tým nemala mať problém.

Reklamy sa chytili aktivisti, ktorí ju označili za porušujúcu reklamný kódex. Bilbordu sa však ujal aj Federal Antimonopoly Service, ktorý uznal, že reklama uráža ženy. Avšak tiež dodal, že reklama poukazuje na fyzickú poruchu u žien, ktorou má byť malé poprsie, čoho sa opäť chytila verejnosť.

Aktuálna reklama spoločnosti Akvilon Invest nie je prvou, ktorá sa stretla kritikou. Značka mala s etikou v reklame problémy už v minulosti, keď na bilborde zobrazila polonahú ženu.

Zdroj: www.independent.co.uk

Čítaj viac z kategórie: Marketing

Najnovšie videá

Trendové videá