Najhodnotnejším značkám v roku 2014 vládnu aj naďalej Google a Apple

  • Podľa rebríčka BrandZ Top 100 zosadil Google Apple z prvého miesta v rebríčku najhodnotnejších značiek sveta. Hodnota Googlu dosiahla výšku 159 miliárd dolárov, čo znamená až 40% medziročný nárast.
image_1419183354.jpeg
  • Podľa rebríčka BrandZ Top 100 zosadil Google Apple z prvého miesta v rebríčku najhodnotnejších značiek sveta. Hodnota Googlu dosiahla výšku 159 miliárd dolárov, čo znamená až 40% medziročný nárast.

Apple opustil trón najhodnotnejších značiek po 3 rokoch, keď jeho hodnota klesla o 20% na úroveň 148 miliárd dolárov. Tretie miesto si obhájila značka IBM s hodnotou 108 miliárd dolárov.

Nick Cooper, ktorý je riaditeľom divízie Millward Brown Optimor, sa o značke Google vyjadril ako o perspektívnej a inovatívnej značke, ktorá v poslednom čase investuje do umelej inteligencie a ktorá má množstvo partnerstiev, o čom svedčí aj umiestňovanie operačného systému Android, okrem smartphonov, už aj do automobilov.

 

 

Rebríček najhodnotnejších značiek BrandZ Top 100, ktorý vydáva spoločnosť Millward Brown Oprimor je jediným rebríčkom, ktorý na výpočet hodnoty značky používa okrem finančných dát aj názory aktuálnych a potencionálnych zákazníkov značky.

 

 

zdroj: brandz.com

Najnovšie video

Fontech

ĎALŠIE ČLÁNKY Z FONTECH.SK