Najkvalitnejší e-shop roka 2021 je z Bardejova: Štrikovanie nie je len pre babky, tvrdí majiteľ

  • Obchod sa sústredil na nechtový sortiment, jeho sortiment sa však rozšíril
  • Obrovský úspech so sebou priniesol pozoruhodné plány
  • Toto je príbeh spoločnosti NOEZON
noezon
Noezon
  • Obchod sa sústredil na nechtový sortiment, jeho sortiment sa však rozšíril
  • Obrovský úspech so sebou priniesol pozoruhodné plány
  • Toto je príbeh spoločnosti NOEZON

Keď na konci roka 2019 začala pandémia, ktorá sa neskôr dostala aj na Slovensko, bolo jasné, že na scénu sa dostanú ručné práce. Potvrdzuje to aj skutočnosť, že slovenské ženy, no aj niektorí muži sa ihneď chopili starých látok, ihiel a nití a začali sa angažovať v šití rúšok, ktorých bol nedostatok.

Ak sa na to pozrieme z biznisovej stránky, za zmienku stojí úspech bardejovskej spoločnosti NOEZON. Potvrdzuje ho portál Finstat, podľa ktorého išli tržby po roku 2019 hore. Ak by sme sa mali baviť o konkrétnych číslach, začali by sme na úrovni takmer 747 750 eur za rok 2019, no za rok 2020 už 1 860 868 eur a za rok 2021 až viac ako 2,8 milióna eur. 

Pomoc pandémie si uvedomuje aj founder NOEZON-u Jozef Kozák, ktorý však dodáva, že v roku 2019 pribudlo do predaja až 15-tisíc nových produktov. 

„Za zvýšením našich tržieb stojí hlavne navýšenie sortimentu. Samozrejme, pandémia nám pomohla, tak ako všetkým v e-commerce, zvýšiť tieto čísla. Z istej miery za tým vidím aj pandémiu. Osobne si myslím, že potvrdením pozície bude aktuálny rok, a to nielen pre nás, ale pre celý e-commerce, kde neočakávame veľký pokles, ale veríme v slabý nárast,“ hovorí pre Startitup. 

Totálny rebranding

V minulosti sa e-shop NOEZON zameriaval na nechtový sortiment, v súčasnosti ti ponúkne kvalitné vlny a špagáty určené na pletenie, produkty určené na nechtový dizajn, depiláciu, pedikúru, no aj produkty z oblasti bytového textilu a galantérie.

noezon
zdroj: Noezon

Mnohí môžu túto zmenu považovať za výraznú, podľa Kozáka ide o prirodzený proces doplnenia produktového portfólia. Táto zmena bola potrebná, pretože NOEZON narazila v nechtovom segmente na svoje limity.

V roku 2019 sme sa rozhodli rozšíriť portfólio o galantérsky tovar. Tento krok nám dával zmysel. Naše zákazníčky sú mladé slečny. Keď sa vydajú, založia si rodiny, zrazu už nechty nie sú prioritne to, čo ich zaujíma,“ konštatuje majiteľ s tým, že pokiaľ mali zákazníčky blízko k tvorbe v oblasti nail artu, je pravdepodobné, že budú mať blízko aj k tvorbe iného druhu. 

Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

Najnovšie videá

Teraz najčítanejšie

Aktuálne čítajú

Trendové videá