Nicereply: Zákazník je pán!

Peter Kováč / 9. júla 2014 / Business

Je to služba, ktorá umožní napríklad vašim zákazníkom hodnotiť kvalitu vašich emailových odpovedí. Poučte sa z hodnotení a vylepšite spôsob, ako komunikujete.

 

Prečo  Nicereply?

“Hovorí sa že človek/firma by sa mal držať toho, v čom je dobrý, a nám okrem hostingu celkom dobre ide aj zákaznícka podpora. Zamestnanci jednoducho vybavovali emaily a zákazníci ich hodnotili. Už po pár dňoch sme mali jasnú predstavu o tom, s ktorými zamestnancami sú zákazníci najviac a najmenej spokojní. Takže preto – tento nástroj nám tak pomohol a prišiel nám taký parádny, že sme sa rozhodli s ním podeliť “, povedal Michal Truban.

Nicereply už niekoľko rokov umožňuje svojim klientom získať feedback na ich aktivity spojené so zákazníckou podporou. V júni sme prišli s niekoľkými novinkami. Predstavili sme nový Nicereply Dashboard, v ktorom si užívatelia môžu nastaviť a trackovať Goals, sprehľadnili sme charty v podobe Histogramu a Leaderboardu, pridali Issues sprístupňujúce „problémové“ tickety jedným klikom, no najväčšou novinkou je rozšírenie služby: Nicereply Cart.

Ako už názov napovedá (cart – nákupný vozík), Nicereply Cart je určený primárne pre eshopy. Užívateľom umožňuje zbierať feedback od zákazníkov ich eshopov pomocou niekoľkých alternatív:

 

  • Cart embed
  • Cart link
  • Cart kód

 

Aké sú výhody Nicereply Cart?

Hoci je bežné, že zákazníci poskytujú iným potenciálnym zákazníkom referencie na produkt či službu, nie vždy sú využitelné alebo relevantné aj pre obchodníka. Nicereply Cart umožňuje zákazníkovi poskytnúť priamy feedback obchodníkovi.

Môže ho ohodnotiť hviezdičkami – narozdiel od Nicereply pre zákaznícku podporu sme tentokrát zvolili jednoduchšiu a zrozumiteľnejšiu 5 hviezdičkovú stupnicu. Samozrejmosťou je aj slovný feedback, v ktorom môže zákazník popísať konkrétny problém alebo skúsenosť s nákupným procesom. Všetky feedbacky vidí obchodník na svojom účte v konkrétnom Cartcase.

Registrácia je úplne zadarmo a stačia na ňu e-mail, meno a heslo.

 

Zdroj: websupport.blog

Pridať komentár (0)