Pivná značka predstavila nový chytľavý spot, ktorý si budeš „hmkať“ celý deň

  • Po minuloročnej úspešnej kampani, ktorá objasňovala, že po vypití Birellu nafúkaš „nulu“, tento rok značka prichádza s kreatívnym spotom
  • Na motív ľudovej piesne Dedinka v údolí vznikla originálna reklama, ktorej text si zrejme budeš spievať celý deň
zdroj: BIRELL
  • Po minuloročnej úspešnej kampani, ktorá objasňovala, že po vypití Birellu nafúkaš „nulu“, tento rok značka prichádza s kreatívnym spotom
  • Na motív ľudovej piesne Dedinka v údolí vznikla originálna reklama, ktorej text si zrejme budeš spievať celý deň

Od 5. mája môžeš na slovenských obrazovkách vidieť nový reklamný spot značky Birell, ktorý tentoraz opäť upozorňuje na fakt, že človek po vypití nealkoholického piva Birell  jednoducho nenafúka. Do reklamy tvorcovia zakomponovali aj dychovú kapelu Textilanka z Trenčína a motoristického novinára Rastislava Chválu, ktorý si zahral vodiča.

„Aj napriek úspechu minuloročnej kampani sa stále nájde dosť Slovákov, ktorí majú obavy piť Birell pri rôznych príležitostiach, kde nie je tolerovaný žiadny alkohol v krvi. Zadanie tak znelo jasne – zariadiť, aby každému Slovákovi znelo v ušiach, že s Birellom nenafúka,“ uviedol Josef Jalůvka, manažér značky.  

Plná verzia spotu s názvom „S Birellom nenafúkaš“ má 1:55 min a v televíznom prostredí sa predstaví okrem nedele 5.5. už iba raz, a to 9.5. večer. Hlavnými médiami pre túto kampaň sa tak stane internet a rádio, kde budú rôzne verzie spotu s rôznou stopážou. Púšťaná bude aj špeciálna verzia v kinách alebo pri nakupovaní vo vybraných supermarketoch. Pomyselnou čerešničkou na torte je aj zapojenie dedinských rozhlasov či TV stanice SenziTV.

Nadviazanie na úspešnú kampaň

Minulý rok si Birell nechal vypracovať expertízu o vplyve nealkoholického piva na výsledky dychovej skúšky. „Dychová analýza vykonaná v už 5-minútovom intervale po dopití nealkoholického piva ani v jednom prípade nedosiahla pozitívne výsledky,“ vysvetlil docent Ľubomír Straka z Ústavu súdneho lekárstva a medicínskych expertíz Univerzitnej nemocnice Martin.

Expertíza navyše potvrdila, že človek môže za prvú hodinu pitia Birellu vypiť 8 až 13 jeho pollitrov. Všetko závisí od veku či váhy človeka. Následne môže každú ďalšiu hodinu vypiť 4 až 6 ďalších „pollitrákov“ bez toho, aby nafúkal pozitívne hodnoty alkoholu. Vypiť vyššie množstvo tekutiny je už prakticky nemožné a navyše pre organizmus nezvládnuteľné. Test teda potvrdil, že 0,5 % alkoholu v nealkoholickom pive nemá vplyv na výsledok dychovej skúšky. Aj preto tento rok Birell pripravil reklamu, v ktorej to opäť pripomína.

Vizitka kampane:

  • Zadávateľ: Birell
  • Kreatíva: TRIAD advertising
  • Creative Director: Peter Baslík
  • Réžia: Martin Gonda
  • Produkcia: TOXPRO
  • Hudba: Textilanka